  • 1. Data: 2010-04-14 21:25:24
    Temat: ROR walutowy w DB[/] EasyNet
    Od: z...@o...pl

    udało mnie się ustalić wyciągi elektroniczne w DB[/]
    ale tylko dla złotówkowego EasyNet, dla waluty NIE
    Czy to znaczy że:
    1) ja robię coś źle w kanale www
    2) problem rozwiąże infolinia
    3) problem wymaga wizyty w placówce
    4) walutowe rachunki "nie mają wyciągów i już"

  • 2. Data: 2010-04-15 08:38:12
    Temat: Re: ROR walutowy w DB[/] EasyNet
    Od: z...@o...pl

    > udało mnie się ustalić wyciągi elektroniczne w DB[/]
    > ale tylko dla złotówkowego EasyNet, dla waluty NIE
    > Czy to znaczy że:
    > 4) walutowe rachunki "nie mają wyciągów i już"

    a może chodzi o to że na rachunkach złotówkowych
    były dokonywane operacje a waluta czeka na
    moje pierwsze zasilenie? Wątpię, ale pytam...

    Jeśli ktoś wie, niech odpowie