  • 1. Data: 2010-05-18 09:56:21
    Temat: wpływ powodzi na kurs złotego
    Od: pk <k...@o...pl>

    Witam,

    Jak sądzicie? Czy powódź może miec wpływ (wiem, niefortunne słowo) na
    osłabienie się złotego?

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2010-05-18 10:10:55
    Temat: Re: wpływ powodzi na kurs złotego
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "pk" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam,
    >
    > Jak sądzicie? Czy powódź może miec wpływ (wiem, niefortunne słowo) na
    > osłabienie się złotego?

    Ja sądzę, że nie. Złotemu nie powinno się z tego powodu gorzej powodzić.

  • 3. Data: 2010-05-18 15:46:51
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-05-18 12:10, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "pk" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja sądzę, że nie. Złotemu nie powinno się z tego powodu gorzej powodzić.

    Cóż... Unosi się na fali... [skoro już wypływa czarny humor]
    pwz

  • 4. Data: 2010-05-18 16:22:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 18 May 2010 17:46:51 +0200, pwz napisał(a):

    > Cóż... Unosi się na fali... [skoro już wypływa czarny humor]

    Ostatnio spekulanci mocno zalali rynek walutą. Łatwo można popłynąć.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2010-05-18 20:34:52
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    pk wrote:

    > Witam,
    >
    > Jak sądzicie? Czy powódź może miec wpływ (wiem, niefortunne słowo) na
    > osłabienie się złotego?

    moze miec wplyw na PKB, bo trzeba bedzie naprawic to i owo.