  • 1. Data: 2009-11-20 21:35:58
    Temat: wrozby andrzejkowe
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    no smiało :)

    wbrew przewidywaniom Dietera w wosku widze kształt wig20 podązający dalej
    za trendem.
    wrózba z kapci powiada że złote obrączki stanieją już wkrótce.
    Plamy atramentu podają symbol V co kojarze z majem 2010.

    dobrej zabawy
    Z.

    --
    Be green. Help UFO.

  • 2. Data: 2009-11-20 22:07:43
    Temat: Re: wrozby andrzejkowe
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Ja bym sie sklanial ze w okolicach kwietnia zobaczymy 44k na wigu, potem
    w dol.

  • 3. Data: 2009-11-20 23:17:33
    Od: macieks <m...@g...com>

    Dalekie prognozy, strach podejść do tematu :)

    Ja to widzę mniej więcej tak:
    2 tygodnie od teraz w jedną stronę, miesiąc w drugą.
    Ni cholery nie wiem w którą będzie pierwszy ruch.
    Dywergencje krzyczą dół, dół, a FED (carry trade) wrzeszczy góóóóóra.

    Ale gdybając:
    Może być RGR na SP500, do wtorku (PKB) góra 1100, później dołek 1050 i
    później miesięczne wzrosty.
    Gdybanie :)

    Brak pozycji :(

  • 4. Data: 2009-11-21 18:59:11
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Wróżby?

    Niedługo stany odlecą w kosmos, a reszta świata spadnie (ewentualnie z
    wyjątkiem Chin). Może już w przyszłym roku?

    Pzdr
    --
    Marek

  • 5. Data: 2009-11-23 11:45:59
    Od: macieks <m...@g...com>

    > Dywergencje krzyczą dół, dół, a FED (carry trade) wrzeszczy góóóóóra.

    Jeszcze w temacie dywergencji na moim ulubionym RSI.
    W 2003 przy wychodzeniu z bessy, sytuacja na SP500 była podobna. Czas
    ten sam koniec listopada - początek grudnia.
    Coraz wyższe szczyty, z coraz niższym wskazaniem RSI. Linia trendu
    (kanału) na wskaźniku pokazywała 'jednoznacznie:)' kierunek dół.

    Przełamanie, które wtedy nastąpiło wyniosło indeksy o ponad 10% w
    ciągu jednego miesiąca (mimo konkretnych wzrostów od marca, tak jak to
    ma miejsce dzisiaj)
    OIL i EURUSD ładnie bronią wielomiesięcznej linii wzrostów. Trwa
    konsolidacja. Wybicie będzie duże.

    W rozważaniach nie brałem pod uwagę sytuacji ekonomicznej wtedy i
    dziś, tylko wykres :)