  • 1. Data: 2009-11-20 22:13:01
    Temat: Drukowane dolary na WGPW?
    Od: "Nikto" <n...@T...pl>

    Spotkałem się z informacją,że należy mieć na uwadze iż USA drukuje "puste"
    dolary w wielkiej ilości ,które pożycza prawie na zerowy procent, a służą
    one [tylko]do wrzucenia na giełdę...
    Proszę o komentarze...Czy to możliwe, że na przykład wzrosty na WGPW są po
    częsci wynikiem takich działań?

    Nikto

  • 2. Data: 2009-11-20 23:18:59
    Temat: Re: Drukowane dolary na WGPW?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Nikto" <n...@T...pl> wrote in message
> [...]
    > one [tylko]do wrzucenia na giełdę...
    > Proszę o komentarze...Czy to możliwe, że na przykład wzrosty na WGPW są po

    oczywista, oczywistosc, carry trade na dolarze...
    george

  • 3. Data: 2009-11-20 23:20:44
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 20 Lis, 23:13, "Nikto" <n...@T...pl> wrote:
> [...]
    > one [tylko]do wrzucenia na giełdę...
    > Proszę o komentarze...Czy to możliwe, że na przykład wzrosty na WGPW są po

    Pewnie że są

  • 4. Data: 2009-11-21 07:53:57
    Od: "Piotr J. Kolanok" <k...@...mx.poczta.tlen.pl>

    Nikto wrote:

> [...]
    > one [tylko]do wrzucenia na giełdę...
    > Proszę o komentarze...Czy to możliwe, że na przykład wzrosty na WGPW są po
    W wiekszosci ten proceder (carry trade) jest wlasnie na takich rynkach
    wschodzacych. USA z tym nawet niesmialo walczy. Upychanie zielonych w
    bankach centralnych jest dobre, ale juz kupowanie akcji nie.

    --
    ^^

  • 5. Data: 2009-11-21 20:02:30
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Nikto"
> [...]
    > one [tylko]do wrzucenia na giełdę...
    > Proszę o komentarze...Czy to możliwe, że na przykład wzrosty na WGPW są po

    Dawno sie spotkałeś z tym infem?
    Oooo to ciekawe.