  • 1. Data: 2004-10-21 19:55:00
    Temat: www.nieczekaj.pl
    Od: "gardenia73" <g...@p...onet.pl>

    Weszłam dzisiaj na tą stronę. Znaliście ją wcześniej? Śmieszne filmy i info
    gdzie, co można załatwić jak się jest niecierpliwym lub coś przypomni się w
    nocy. Fajna rzecz dla zabieganych.

  • 2. Data: 2004-10-22 09:21:07
    Temat: Re: www.nieczekaj.pl
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik gardenia73 napisał:

    > Weszłam dzisiaj na tą stronę. Znaliście ją wcześniej? Śmieszne filmy i info
    > gdzie, co można załatwić jak się jest niecierpliwym lub coś przypomni się w
    > nocy. Fajna rzecz dla zabieganych.

    Piękna reklama ... naprawdę piękna ... jak można było znać tą stronę,
    skoro stoi parę godzin n a serwerze?

    Na marketing szkoda grosza czy jak ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900