  • 211. Data: 2009-12-20 13:10:06
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Oho, widze, ze argumenty ci sie skonczyly.
    >
    > No coz.

    Ile mozna rozmawiac z 5-cio latkiem i tlumaczyc mu, ze 2+2 to 4 a nie 5?
    Moze zona ci wyjasni, ze faktycznie 2+2 to4!
    Tego tez nie zrozumiesz... wiec daj ta zone moze lepiej.

  • 212. Data: 2009-12-20 13:10:31
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 20.12.2009 13:54, pmlb wrote:

    > Tak i jeszcze pomodlic sie przed Kaczynskim i Tuskiem.

    Czyli zalozenie konta w UK jest:

    - niemozliwe dla pewnej grupy ludzi,
    - b. upierdliwe dla innej grupy ludzi,
    - latwe dla calej reszty szarej masy, nie odbiegajacej od bankowego
    standardu.

    A wycieczki osobiste daruj sobie - nie udowadniaj, ze jestes wiekszym
    burakiem, niz wykazales do tej pory.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 213. Data: 2009-12-20 13:11:50
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 20.12.2009 14:10, pmlb wrote:

    > Ile mozna rozmawiac z 5-cio latkiem i tlumaczyc mu, ze 2+2 to 4 a nie 5?
    > Moze zona ci wyjasni, ze faktycznie 2+2 to4!
    > Tego tez nie zrozumiesz... wiec daj ta zone moze lepiej.

    Jak na razie to powinienes wyjasnic, w jaki sposob pomyliles tak odrebne
    rzeczy, jak majatek i dochodu.
    Ale moze dla ciebie to rzeczywiscie to samo.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 214. Data: 2009-12-20 13:11:54
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message

    > 40 lat temu?

    TAK

    > Ile wstecz moze siegac dochod, aby brytyjski bank uznal go?

    ile chcesz?

    > Czyli w UK wystarczy, ze byle wloczega pracowal 50 lat temu przez
    > godzine - dochod mial. Albo wyzebral 10 pensow - tez dochod.

    A uzyskane pieniadze z zebrania to nie dochod?
    Naprawde, daj moze zone...

    > Nie widze w takim razie, skad ta cala biurokracja - w calym zyciu ktos z
    > pewnoscia osiagnal jakikolwiek dochod.

    Nie pojmiesz tego, zrozum, pobaw sie kolorowa karta i do dyskusji zapros
    zone.

  • 215. Data: 2009-12-20 13:15:47
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > No to zle wiesz, bo u mojego operatora nie mozna.

    Napisz ktory to:) idioto!

    > A nawet jakby mozna bylo - wszelkie rachunki dostaje droga elektroniczna,
    > i bynajmniej nie jest na nich napisane "zaplacone" lub "niezaplacone".

    A jak za nie placisz matole?

    > Konta nie zaloze?

    zalozysz!

  • 216. Data: 2009-12-20 13:17:14
    Od: rafal <r...@n...none>

    BK wrote:

    > Nigdzie w naszym kraju nigdy nie miala taka sytuacja miejsca zeby ZUS
    > zmusil emerytow do zalozenia konkretnego konta bankowego bo tylko tam
    > wyplaci emeryture.
    >
    > Kazdy kto twierdzi inaczje opowiada bajki.

    Ja to wiem, Ty to wiesz, ale kolega plmb albo głęboko w to wierzy albo
    najnormalniej w świecie zmyśla i kłamie by popierać swoje wątpliwe tezy...

  • 217. Data: 2009-12-20 13:18:15
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 20.12.2009 14:11, pmlb wrote:

    > Nie pojmiesz tego, zrozum, pobaw sie kolorowa karta i do dyskusji zapros
    > zone.

    Barclay's twierdzi co innego:

    https://www.barclaysbankaccountapply.co.uk/index.htm

    * You have a regular income or salary to pay in.

    Dochod osiagniety 40 lat temu ciezko zaliczyc do pensji czy regularnych
    dochodow.

    No, ale rozumiem, ze jako Samozwanczy Rzecznik Bankow Brytyjskich -
    zaraz skontaktujesz sie z Barclaysem, aby usuneli ten niezamierzony blad.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 218. Data: 2009-12-20 13:18:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqn.googlegroups.com...

    > Weksel jest instrumentem, nazwałbym to, kredytowym. Czek - płatniczym.
    > Należność z czeku jest płatna natychmiast, z weksla - to juz zalezy od
    > ustaleń. Można płacić wekslem, ale będzie się to równało zaciągnięciu
    > zobowiązania u remitenta, czek natomiast takie zobowiązanie reguluje.
    > Można wykupić weksel, płacąc czekiem. Pokryć czeku wekslem się nie da,
    > ponieważ czek to bezwarunkowe przyrzeczenie zapłaty (a nie kredytu)
    > kwoty na nim widniejącej.

    W moim przypadku w praktyce obrotu środkami czeki nigdy nie odgrywały
    istotnej roli, może dlatego nie dostrzegam ich zalet. W przeciwieństwie do
    weksli.

  • 219. Data: 2009-12-20 13:18:51
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Czyli zalozenie konta w UK jest:
    >
    > - niemozliwe dla pewnej grupy ludzi,
    > - b. upierdliwe dla innej grupy ludzi,
    > - latwe dla calej reszty szarej masy, nie odbiegajacej od bankowego
    > standardu.

    Dla ciebie jak widac cale zycie jest za trudne... pewnych spraw nie
    przeskoczysz, musisz miec doradce...

    > A wycieczki osobiste daruj sobie - nie udowadniaj, ze jestes wiekszym
    > burakiem, niz wykazales do tej pory.

    To nie sa wycieczki osobiste!
    Napisales, ze zona wszystko trzyma, rachunki, wiec powiedzialm ci, ze moze
    ona jest wiecej kumata i jaj wyjaxsnie a ona potem ciebie nauczy tego i
    tamtego... czy to cos obraziwego?
    POfweruje pomoc a ty do mnie, ze burakiem jestem... hmm, w polsce duzo jest
    ludzi ktorzy traktuja osoby chetne do pomocy jako buraki?
    No to fajnie...

  • 220. Data: 2009-12-20 13:20:57
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "szczurwa"
    z.googlegroups.com

    > Valdi, dobrze wiesz, że w UK nie ma tzw. "zameldowania" ani dowodów
    > osobistych. Jak inaczej udowodnić adres zamieszkania ? Tam waadza wie
    > tyle o obywatelu, ile musi, a nie wszystko. Wkrótce w PL biurwa za
    > naciśnięciem klawisza będzie wiedziała o Tobie wszystko, od
    > wynagrodzenia po przebyte choroby. Rzecz jasna, dla Twojego dobra..;-)

    Ja mogę tylko zacytować Tomka Chmielewskiego:
    "Zakladalem np. konto w Niemczech, podajac adres zamieszkania w Niemczech.
    Nie musialem sie legitymowac zadnymi rachunkami za gaz, wode, czy
    cholera wie jeszcze co (ktore to rachunki oplaca formalnie moja zona,
    majaca inne nazwisko, a rachunki dostajemy droga elektroniczna, wiec
    nawet jakbym chcial, nie mialbym co pokazac)."

    I uważam, że tak powinna wyglądać procedura otwierania konta w UK, w którym
    to możemy legalnie pracować. Niemiecki rynek pracy dla Polaków nie jest
    otwarty a Polak, który przyjeżdża tutaj otworzy to konto o wiele łatwiej niż
    ma to miejsce na wyspach.
    Ja kiedy otwierałem konto w Sparkasse musiałem pokazać tylko paszport +
    adres zamieszkania (dwa piętra wyżej nad placówką he he he). Gładko i
    przyjemnie.