  • 11. Data: 2013-07-12 02:13:05
    Temat: Re: wypłata gotówki za granica za darmo
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@t...ceti.pl>,
    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > To już przeszłość - teraz mBank ma zbójeckie prowizje za wypłatę za granicą
    > :(
    Znaczy ile?
    --
    TA

  • 12. Data: 2013-07-12 06:12:34
    Od: JB <j...@o...pl>

    W dniu środa, 3 lipca 2013 12:20:50 UTC+2 użytkownik Marvin napisał:
> [...]
    >

    > A jak nie za darmo to chociaż za stałą opłatę niezależną od kwoty
    >
    > transakcji, nie 2,5% od kwoty jak mam w Millenium.

    Eurobank - konto prestige. Konto za darmo (Warunek 3000 pln wpływ), token (są banki
    gdzie sms za granice nie dochodzą), 1,95 za kartę (zwolnienie przy 3 trzech
    transakacjach bez limitu kwotowego).

  • 13. Data: 2013-07-12 21:19:26
    Od: "darek" <d...@b...home.pl>

    Faktycznie wyglada to dość dobrze, 0 zł za wypłaty i 0% za przewalutowania.
    Tylko jakie kursy ma Eurobank bo może być podobnie jak w Aliorze że mimo
    braku opłat finalnie jest drogo ...

    darek

  • 14. Data: 2013-07-19 23:04:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 12 Jul 2013 02:13:05 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):
    > Znaczy ile?

    Znaczy zajrzyj do TOiP :)
    Bodajże 10zł...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 15. Data: 2013-07-20 07:15:17
    Temat: wypłata gotówki za granica za darmo
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Właśnie jadę w strefę EUR/GBP. Założyłem walutowe w mBanku darmo, wymieniłem kasę w
    internetowym kantorze, zamówiłem darmowe karty. Wypłaty za granicą za darmo, płacenie
    za darmo. Tylko potem, żeby odzyskać PLN co nie wydam w walutach to 5 zł za przelew
    do kantoru.