    From: "PiotrC" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: wyplata srodkow z kasy mieszkaniowej BPH PBK
    Date: Wed, 31 Jul 2002 10:14:51 +0200

    Witam,
    Czy ktos ma doswiadczenia w tym zakresie? Niedlugo mina 3 lata wiec koncze
    oszczedzanie. Szczegolnie interesuje mnie czas po jakim wypłacaja pieniadze
    od zlozenia dyspozycji.
    Dzwonilem takze na infolinie tam mi powiedzieli, ze moga przelac pieniadze
    na ROR, ale chce sie upewnic czy tak faktycznie robia.

    Pozdrawiam
    Piotr