    From: 1 krok do wolności <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: wypowiedzenie umowy kredytu
    Date: Sun, 13 Sep 2009 12:29:55 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Witam, czy bank ma prawo doprowadzić do pata klienta
    zmieniając warunki umowy kredytu hipotecznego?
    Np. Zmieni warunki wprowadzając opłate za wcześniejszą
    spłatę lub będzie chciał dodatkowego zabezpieczenia z
    jakichś powodów. Jeśli ja jako klient nie będę mógł
    lub chciał spełnić nowe warunki mogę oczywiście
    spłacić reszte kredytu w ciągu 2-ch tygodni i do
    widzenia.
    Czy taki scenariusz jest możliwy?
    Jeśli to prawda to jak uważacie branie każdego kredytu
    hipotecznego w innym banku uchroni mnie przed takim
    patem, niż gdybym miał np. 3 mieszkania skredytowane w
    Polbanku a oni nagle by ze mną tak zagrali?
    Wydaje mi się, ze różne banki raczej się nie dogadają
    by udupić klienta...chociaż kto wie.