  • 81. Data: 2008-04-02 21:35:18
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy przez bank
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Sarpedon" <f...@b...cy> wrote in message
    news:ft0stk$ek2$3@news.onet.pl...

    > podtrzymuje swoje zdanie - kompletnie mam racje, tak jak giodo oraz WSA

    Jakie przelozenie ma WSA na bank w zakresie wydawania kart platniczych?

    USTAWA z dnia 25 lipca 2002 r.

    Prawo o ustroju sądów administracyjnych.

    Art. 1.
    § 1. Sądy administracyjne sprawują wymiar sprawiedliwości przez kontrolę
    działalności administracji publicznej oraz rozstrzyganie sporów
    kompetencyjnych i o właściwość między organami jednostek samorządu
    terytorialnego, samorządowymi kolegiami odwoławczymi i między tymi organami
    a organami administracji rządowej.

    MK

  • 82. Data: 2008-04-02 22:19:36
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    MK pisze:

    > Jakie przelozenie ma WSA na bank w zakresie wydawania kart platniczych?

    inny podmiot zaskarzyl decyzje giodo do wsa w analogicznej sprawie. jako
    dowody w sprawie byly najprzerozniejsze analizy jezykowe, rekomendacje
    itp. jest to zatem jak na razie najmocniej utwierdzony prawnie dowod, ze
    dane osobowe obywatela polski powinny byc WSZEDZIE merytorycznie
    poprawne, czyli takie jak w dowodzie osobistym.

  • 83. Data: 2008-04-03 05:28:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    Sarpedon pisze:
> [...]
    Wx0X29waXN5LzEyNy8zLzE/obd_piu_rekomendacja_translit
    eracyjna_wersja_publiczna_06122007.pdf

    > 1. rekomendacja nie jest aktem prawnym
    [ciach bełkot]

    Ja się poddaję.

    --
    Pete

  • 84. Data: 2008-04-03 06:19:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > inny podmiot zaskarzyl decyzje giodo do wsa w analogicznej sprawie. jako

    Podaj moze sygnature akt.

> [...]
    > dane osobowe obywatela polski powinny byc WSZEDZIE merytorycznie poprawne,

    A nie pomyslales o tym, ze to w dowodzie zostal dokonany wpis i tak naprawde
    trzeba uderzac do administracji publicznej o korekte danych? To chyba
    rozwiazaloby kilka problemow z jakimi sie borykasz :).

    MK

  • 85. Data: 2008-04-03 08:53:11
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości

    > jesli ten chinczyk bedzie sie poslugiwal polskim dowodem osobistym, to
    > wszedzie trzeba wpisac takie dane, jakie widnieja w dowodzie. chyba
    > proste.

    No własnie nie jestem przekonany czy wszędzie. Albo inaczej: zapewne w
    oficjalnych dokumentach itp. Ale karta IMHO nie jest takim dokumentem i na
    dodatek jest własnością banku, więc na zdrowy rozum to od banku zależy co
    tam będzie.

    Podobnie (idąc na skróty) we wszelkich serwisach internetowych, programach
    komputerowych, adresach email pisanych w postaci imię.nazwisko@.... itp
    mógłbyś "żądać" przyjęcia pisanego po chińsku nazwiska, ale na szczęście w
    wielu z tych miejsc nie ma takiej możliwości. Ale jak wyżej - to IMHO i z
    ciekawości dowiem się jak się skończy Twoja sprawa...

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 86. Data: 2008-04-03 08:57:19
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    > dziekuje, tez was lubie. mimo ze polacy nie za bardzo umieja czytac ze
    > zrozumieniem, bo zadalem na poczatku proste pytanie o to gdzie zglaszac z
    > prosba o brak zbednych dywagacji o zasadnosc tego o co prosze.

    Hmmm, ale w innym miejscu napisałeś, że też jesteś Polakiem. O co kaman? Bo
    trochę po bandzie zaczynasz iść ;)

    Ja nie widze atakowania Ciebie przez innych, ale próbę wytłumaczenia, że
    MOŻESZ się mylić - podałem w innym miejscu, że absurdalne jest żądanie
    zapisu oryginalnej pisowni *wszędzie*. W dokumentach - ok. Ale karta *nie
    jest* dokumentem.

    --
    | |

  • 87. Data: 2008-04-03 19:47:30
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    MK pisze:

    > Podaj moze sygnature akt.

    czy podajac sygnature akt, kazdy moze miec dostep do akt i do danych
    osobowych w nich zawartych?

    > A nie pomyslales o tym, ze to w dowodzie zostal dokonany wpis i tak
    > naprawde trzeba uderzac do administracji publicznej o korekte danych? To
    > chyba rozwiazaloby kilka problemow z jakimi sie borykasz :).

    jaka korekte danych? w dowodzie wszystko jest poprawnie

  • 88. Data: 2008-04-03 19:53:50
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    dl pisze:

    > Hmmm, ale w innym miejscu napisałeś, że też jesteś Polakiem. O co kaman?
    > Bo trochę po bandzie zaczynasz iść ;)

    chodzi mi o to, ze prosilem na poczatku o podanie konkretnej instytucji,
    do ktorej mozna zglaszac, wg mnie, niezgodne z prawem wypowiedzenie
    umowy. nasunal mi sie arbiter bankowy, ale nie wiem czy to lezy w jego
    kompetencji. wzmianka byla tez o sadzie rejonowym. prosilem tez o
    niewnikanie w zasadnosc mojej prosby i idee przyswiecajaca jej powodowi.
    niestety stalo sie inaczej.

> [...]
    > MOŻESZ się mylić - podałem w innym miejscu, że absurdalne jest żądanie
    > zapisu oryginalnej pisowni *wszędzie*. W dokumentach - ok. Ale karta

    kazdy zawsze moze sie mylic, ale w tej sprawie mam swoje zdanie. a ze
    sprawa nielatwa i dosc subiektywna, wiec brne dalej probujac dowiesc
    slusznosc swoich racji. na razie, z pomoca urzedow, idzie mi przyzwoicie.

  • 89. Data: 2008-04-03 19:59:25
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    dl pisze:

> [...]
    > oficjalnych dokumentach itp. Ale karta IMHO nie jest takim dokumentem i
    > na dodatek jest własnością banku, więc na zdrowy rozum to od banku

    na zdrowy rozum to jest wiele rzeczy nierealnych w polsce. opierajac sie
    na faktach i wykladni prawa, dane osobowe powinny byc przetwarzanie
    merytorycznie poprawnie przez kazdego administratora danych i w kazdym
    zbiorze, a brak mozliwosci technicznych nie moze byc wymowka.

> [...]
    > nazwiska, ale na szczęście w wielu z tych miejsc nie ma takiej
    > możliwości. Ale jak wyżej - to IMHO i z ciekawości dowiem się jak się

    jak na razie we wszystkich serwisach internetowych i programach
    komputerowych zapis jest poprawny. adres e-mail to miedzynarodowy
    standard, z tego, co wiem, z uregulowanym stosunkiem wobec znakow w nim
    zawartych.

    na razie nie ma sprawy, wiec nie ma o czym informowac, ale jak chcesz
    jakies wyniki, to przypomnij sie za jakies co najmniej pol roku
    (procedura wyegzekwowania poprawnej pisowni jest dosc dluga)

  • 90. Data: 2008-04-03 20:27:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > czy podajac sygnature akt, kazdy moze miec dostep do akt i do danych
    > osobowych w nich zawartych?

    Hehehe... w news:fstc7t$kal$2@news.onet.pl napisales
    "ustawa o ochronie danych osobowych wyrazni reguluje
    wszystkie sporne kwestie. chetnym moge podac wyrok WSA w tej sprawie"
    wiec mozesz podac czy nie?
    Przeszukalem baze wyrokow sadow administracyjnych pod katem wystepowania
    slow GIODO and bank. zwrocilo mi 4 wyroki, zaden z nich nie mowi o przypadku
    o jakim piszesz....

    MK