-
21. Data: 2010-06-28 09:50:14
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
W dniu 2010-06-28 10:17, knrdz pisze:
>
> Opłatę za przelewy zewnętrzne. I miesięczną za kartę debetową (pod
> warunkiem wykonania nią w danym miesiącu płatności bezgotówkowych na
> kwotę co najmniej 100 zł).
No to i tak gorzej niż w mBanku.
--
Przemysław Adam Śmiejek
-
22. Data: 2010-06-28 12:30:16
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>
On 06/28/2010 11:49 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> Niestety durne inteligo ma tylko durne zdrapki, których w dodatku nie
> można zamówić na zapas, więc przy aktywnym korzystaniu z konta można się
> nieźle wkopać.
Mozna zamowic na zapas.
K.
-
23. Data: 2010-06-28 12:35:07
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: Agnieszka Żuk <a...@g...com>
Zamknięcie konta w Inteligo wymaga formy pisemnej - taką odpowiedź
przekazują konsultanci na pytanie "jak zrezygnować z Inteligo?".
Odwołują się tym samym do zapisu w Regulaminie, który mówi:
"Rozwiązując Umowę Klient zobowiązany jest przesłać do Banku listem
poleconym pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy" (Rozdział 2, §
18, punkt 2). Umowa została zawarta w formie pisemnej i w takiej może
zostać rozwiązana.
Aby ujednolicić treść oświadczenia został przygotowany przez Inteligo
stosowny formularz, tzw. formularz zamknięcia konta. Klienci mają
możliwość zamówienia go bezpłatnie w trakcie rozmowy telefonicznej z
konsultantem. Mogą go otrzymać bez ponoszenia dodatkowych kosztów na
adres do korespondencji tradycyjnej (w formie papierowej), na numer
fax-u albo na adres e-mail (formularz trzeba wtedy wydrukować).
Przygotowanie formularza jest bezpłatne. Konsultanci nie wysyłają go:
przyjmują jedynie zamówienie. 2 dni robocze to maksymalny czas na
jego realizację plus czas wysyłki.
Zgłoszenie zapotrzebowania na formularz nie oznacza jeszcze, że
rozpoczął się proces zamykania konta. Należy wypełniony i opatrzony
wzorem podpisu formularz odesłać listem poleconym (patrz: Regulamin)
na adres widniejący na nim.
Z prowadzenia konta w Inteligo można zrezygnować w dowolnym momencie.
Jednakże samo jego zamknięcie nie jest natychmiastowe. Od momentu, gdy
otrzymamy prawidłowo wypełnioną i podpisaną dyspozycję zamknięcia
konta rozpocznie się jednomiesięczny okres wypowiedzenia. W trakcie
jego trwania konto jest aktywne, można go używać na dotychczasowych
zasadach. Bank ma również prawo do pobierania opłat jemu należnych,
zgodnych z TOiP.
Bez złożonego podpisu dyspozycja zamknięcia konta jest nieważna. W
przypadku jego braku formularz trzeba wysłać ponownie. To może
wydłużyć proces zamykania konta.
Ważne jest, by dane teleadresowe naszych Klientów były aktualne.
Niewykluczone, że będziemy potrzebowali jeszcze potwierdzenia z Twojej
strony, że została wydana dyspozycja zamknięcia konta. I nie jest to
"zatrzymywanie klienta na siłę". Każda dyspozycja, która jest składana
w Inteligo, czy to na infolinii czy w formie pisemnej musi być
wyraźna. Wyraźne TAK, czytelny podpis - to jednoznaczne pozwolenie dla
banku do jej realizacji.
Kolejny czynnik, który może przedłużyć zamykanie konta to
nieautoryzowane saldo ujemne. Bank zobowiązuje się "pozostające na
rachunkach środki wraz z odsetkami naliczonymi do dnia rozwiązania
Umowy przelać na wskazany w dyspozycji Klienta inny rachunek bankowy".
I oczekuje tego samego od Klientów - uregulowania zadłużenia jeśli ono
występuje.
W trakcie zamawiania formularza konsultant zapyta o powód rezygnacji z
konta. To nie w celu przedłużenia rozmowy. Uzyskiwane w ten sposób
sugestie i uwagi przyczyniły się do wprowadzenia znacznych zmian w
TOiP z dniem 11 maja 2010 roku. Każda informacja jest dla nas cenna.
Agnieszka Żuk
mojeinteligo.pl
m...@i...pl
-
24. Data: 2010-06-28 12:54:15
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
On 28 Cze, 14:35, Agnieszka Żuk <a...@g...com> wrote:
> Kolejny czynnik, który może przedłużyć zamykanie konta to
> nieautoryzowane saldo ujemne. Bank zobowiązuje się "pozostające na
> rachunkach środki wraz z odsetkami naliczonymi do dnia rozwiązania
> Umowy przelać na wskazany w dyspozycji Klienta inny rachunek bankowy".
> I oczekuje tego samego od Klientów - uregulowania zadłużenia jeśli ono
> występuje.
a ma to jakieś oparcie w przepisach? Oczywiście, że bank może
oczekiwać uregulowania zadłużenia. Ba, nawet ma do tego celu potężne
narzędzie: bankowy tytuł egzekucyjny.
Ale na tej podstawie przecież nie może przedłużyć okresu
wypowiedzenia. Mylę się?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
-
25. Data: 2010-06-28 13:05:31
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
W dniu 2010-06-28 14:30, Krzysztof Szmergiel pisze:
> On 06/28/2010 11:49 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
>
>> Niestety durne inteligo ma tylko durne zdrapki, których w dodatku nie
>> można zamówić na zapas, więc przy aktywnym korzystaniu z konta można się
>> nieźle wkopać.
>
> Mozna zamowic na zapas.
1 sztukę.
--
Przemysław Adam Śmiejek
-
26. Data: 2010-06-28 18:01:32
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>
W dniu 2010-06-28 15:05, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
>> Mozna zamowic na zapas.
>
> 1 sztukę.
Ale masz jakieś wsparcie?
-
27. Data: 2010-06-28 19:28:20
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
W dniu 2010-06-28 20:01, Wojciech Nawara pisze:
> W dniu 2010-06-28 15:05, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
>
>>> Mozna zamowic na zapas.
>>
>> 1 sztukę.
>
> Ale masz jakieś wsparcie?
A potrzebuję wsparcie do zauważenia, że brak tam pola do wpisania liczby
zamawianych kart, które to pole występuje w przypadku zamawiania kart
kodów w mBanku?
--
Przemysław Adam Śmiejek
Chcesz nie głosować na Jarka?
Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm
-
28. Data: 2010-06-28 19:43:11
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>
W dniu 2010-06-28 21:28, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
>>>> Mozna zamowic na zapas.
>>>
>>> 1 sztukę.
>>
>> Ale masz jakieś wsparcie?
>
> A potrzebuję wsparcie do zauważenia, że brak tam pola do wpisania liczby
> zamawianych kart, które to pole występuje w przypadku zamawiania kart
> kodów w mBanku?
Powiem tyle. Możesz mieć 5 kart kodów, w tym jedna aktywna. A co zrobisz
z tą wiedzą to już Twoja sprawa.
-
29. Data: 2010-06-28 19:47:30
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
W dniu 2010-06-28 21:43, Wojciech Nawara pisze:
> Powiem tyle. Możesz mieć 5 kart kodów, w tym jedna aktywna.
A jak je zamówić?
> A co zrobisz
> z tą wiedzą to już Twoja sprawa.
Nic nie zrobię, bo dla mnie wersja z esesmanami jest ekstremalnie
wygodna. Więc i tak nie mam zamiaru nawet zastanawiać się nad Inteligo.
Żadnych korzyści nad mBankiem jak dla mnie.
--
Przemysław Adam Śmiejek
Chcesz nie głosować na Jarka?
Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm
-
30. Data: 2010-06-28 19:54:53
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>
W dniu 2010-06-28 21:47, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> W dniu 2010-06-28 21:43, Wojciech Nawara pisze:
>> Powiem tyle. Możesz mieć 5 kart kodów, w tym jedna aktywna.
>
>
> A jak je zamówić?
Jeżeli nie ma pola, to widocznie zamówić jedna po drugiej, to chyba
oczywiste?