-
41. Data: 2010-06-29 15:59:27
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
Agnieszka Żuk wrote:
> Warunkiem zamknięcia rachunku (i całego konta) jest uregulowanie przez
> Klienta wszelkich zobowiązań obciążających zamykany rachunek.
Warunkiem zamknięcia konta jest wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek
ze stron.
Koniec kropka.
Może ktoś w inteligo zacznie wreszcie studiować kodeks cywilny.
-
42. Data: 2010-06-29 16:00:30
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
mvoicem wrote:
> (29.06.2010 11:41), Agnieszka Żuk wrote:
>> Warunkiem zamknięcia rachunku (i całego konta) jest uregulowanie przez
>> Klienta wszelkich zobowiązań obciążających zamykany rachunek.Jeżeli na
>> rachunku zamykanym jest zadłużenie - staramy się o tym informować
>> Klienta. Nieaktualne dane adresowe mogą utrudnić kontakt i przekazanie
>> informacji. Po uregulowaniu całego zadłużenia rachunek jest
>> niezwłocznie zamykany.
>
> Czy taki wypowiedziany ale nie zamknięty rachunek obciąża klienta
> opłatami za niego?
>
Nie ma prawa.
Umowa została wypowiedziana i nie ma żadnej podstawy do prowadzenia
jakiegokolwiek rachunku an rzecz klienta.
-
43. Data: 2010-06-29 16:13:00
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: mvoicem <m...@g...com>
(29.06.2010 17:01), Krzysztof Halasa wrote:
> mvoicem <m...@g...com> writes:
>
>> Czy taki wypowiedziany ale nie zamknięty rachunek obciąża klienta
>> opłatami za niego?
>
> Nie powinien, ale dopiero po zakonczeniu okresu obowiazywania umowy.
To wiem. Ale mnie bardziej interesuje stanowisko Inteligo, skoro już się
udziela na grupach.
p. m.
-
44. Data: 2010-06-29 16:13:57
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: mvoicem <m...@g...com>
(29.06.2010 17:59), witek wrote:
> Agnieszka Żuk wrote:
>> Warunkiem zamknięcia rachunku (i całego konta) jest uregulowanie przez
>> Klienta wszelkich zobowiązań obciążających zamykany rachunek.
>
> Warunkiem zamknięcia konta jest wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek
> ze stron.
> Koniec kropka.
> Może ktoś w inteligo zacznie wreszcie studiować kodeks cywilny.
Jeżeli rozumieć rachunek jako zapis w systemie księgowym banku, to
niekoniecznie musi zachodzić taki automatyzm.
p. m.
-
45. Data: 2010-06-29 16:16:12
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: mvoicem <m...@g...com>
(29.06.2010 17:44), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> W dniu 2010-06-29 11:28, xbartx pisze:
>> Dnia Tue, 29 Jun 2010 11:16:52 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
>>
>>> Mam wrażenie, że kiedyś było inaczej. Ale oK. Przyjmuję, że można 5.
>>> Nadal mnie to nie kręci. Esesmany z mBanku są czadowe. Pełna wygoda i
>>> luksus. A jak ktoś nie ma komórki, to kody są do wyboru jako opcja, więc
>>> paniki nie ma.
>>
>> Czasami z tymi smsami to naprawdę różnie bywa,
>
> U mnie zawsze skutecznie. Czasami były parominutowe opóźnienia, ale bez
> dramatu.
U mnie też. Z drobnymi wyjątkami - jeden z nich był 10 dnia miesiąca o g
23:30 (ZUS). O 23:55 zacząłem dzwonić na mlinię, niestety nie udało się
dodzwonić przez 5 minut i się spóźniłem z ZUSem.
p. m.
-
46. Data: 2010-06-29 16:24:05
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
mvoicem wrote:
> (29.06.2010 17:59), witek wrote:
>> Agnieszka Żuk wrote:
>>> Warunkiem zamknięcia rachunku (i całego konta) jest uregulowanie przez
>>> Klienta wszelkich zobowiązań obciążających zamykany rachunek.
>> Warunkiem zamknięcia konta jest wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek
>> ze stron.
>> Koniec kropka.
>> Może ktoś w inteligo zacznie wreszcie studiować kodeks cywilny.
>
> Jeżeli rozumieć rachunek jako zapis w systemie księgowym banku, to
> niekoniecznie musi zachodzić taki automatyzm.
>
to wowczas jest to rachunek techniczny nalezacy do inteligo i klientowi
nic do tego co bank robi ze swoimi wlasnymi kontami.
-
47. Data: 2010-06-29 17:44:50
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
<z...@o...pl> napisał sporo dobrego
o Inteligo w poście 6...@n...onet.pl,
ale dla mnie to raczej za mało, aby korzystać z ich usług.
Dzięki za info. :)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
48. Data: 2010-06-29 18:57:40
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
W dniu 2010-06-29 18:16, mvoicem pisze:
> U mnie też. Z drobnymi wyjątkami - jeden z nich był 10 dnia miesiąca o g
> 23:30 (ZUS). O 23:55 zacząłem dzwonić na mlinię, niestety nie udało się
> dodzwonić przez 5 minut i się spóźniłem z ZUSem.
ZUSy to ja sobie zlecam na cały rok naprzód. I zresztą czekam z
utęsknieniem na automatyzację tego. Niestety trzeba wklepywać 12
przelewów ręcznie :(
--
Przemysław Adam Śmiejek
Chcesz nie głosować na Jarka?
Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm
-
49. Data: 2010-06-29 19:36:53
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>
W dniu 2010-06-29 18:16, mvoicem pisze:
> U mnie też. Z drobnymi wyjątkami - jeden z nich był 10 dnia miesiąca o g
> 23:30 (ZUS). O 23:55 zacząłem dzwonić na mlinię, niestety nie udało się
> dodzwonić przez 5 minut i się spóźniłem z ZUSem.
Skoro masz aktywny kanał telefoniczny, to dlaczego nie potwierdziłeś
oczekujących operacji w IVR? Wystarczy w serwisie internetowym wybrać
opcję "Zatwierdź później", zalogować się na mLinii i z menu IVR wybrać
zatwierdzenie tychże oczekujących operacji. Obędzie się bez kodu SMS i
rozmowy z konsultantem.
-
50. Data: 2010-06-29 19:44:23
Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>
W dniu 2010-06-28 06:28, z...@o...pl pisze:
> kolejny plus to te dziewiątki na końcu.
> Banki takie jak lukas czy bgż oprócz wyższych kwot zwolnienia
> operują okrągłymi kwotami do zwolnienia z oplaty za debetówkę.
>
> kupujesz coś w tesco za 299,99 myślisz 300,00 a tutaj wredny lukas
> pobiera opłatę za debetówkę bo grosika zabrakło do wykonania limitu.
>
> Tak wiem, to ja jako klient mam pamiętać i lukas nie jest winny
> jednakże przyznajcie sami że inteligowy limit zwolnienia jest
> bardziej przyjazny hipermarketowo.
Opłata za kartę
- karta wydana do rachunku głównego
Miesięcznie
1 - jeżeli suma transakcji bezgotówkowych za poprzedni
okres miesięczny nie przekracza 99,99 PLN
0 - jeżeli suma transakcji bezgotówkowych za poprzedni
okres miesięczny przekracza 99,99 PLN
Od kiedy 99,99 przekracza 99,99 ?