  • 71. Data: 2010-07-01 11:16:46
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Od: Agnieszka Żuk <a...@g...com>

    > No jest jakiś postęp, ale jakby jeszcze Amra nauczył p. Agnieszkę:
    >  - cytować post na który odpowiada,
    >  - odpowiadać na temat,
    >
    > to by było super.
    >
    > Bo zadałem pytanie a w odpowiedzi dostałem podziękowanie za sugestie i
    > zaproszenie na mojeinteligo.pl
    >
    > p. m.

    @mvoicem i pozostali uczestnicy forum

    Mój ostatni wpis nie był odpowiedzią na konkretny umieszczony tu post,
    dlatego żadnego z nich nie cytowałam.
    Zachęcam, by wszelakie pytania związane z Inteligo kierować
    bezpośrednio z naszej strony.

    Na tym forum pojawiły się różne wątpliwości, dotyczące zamknięcie
    konta, karty kodów czy przelewów. Na te i inne pytania czekają nasi
    blogerzy.Gotowi do odpowiedzi na każde z nich :)

    mojeinteligo.pl - niech będzie naszym wspólnym Inteligo.

    Z pozdrowieniami,
    Zespół Moje Inteligo.

  • 72. Data: 2010-07-01 11:45:25
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.07.2010 13:16), Agnieszka Żuk wrote:
    [...]
    > @mvoicem i pozostali uczestnicy forum
    >
    > Mój ostatni wpis nie był odpowiedzią na konkretny umieszczony tu post,
    > dlatego żadnego z nich nie cytowałam.

    Gwoli ścisłości - nie cytowała pani także tych postów na które Pani
    odpowiadała :).

    p. m.

  • 73. Data: 2010-07-01 13:22:55
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29.06.2010 21:48), mvoicem wrote:
> [...]
    [...]>
    > Jak mówiłem, zajęło mi to ponad 5 minut - jakieś problemy z siecią miałem.

    Ale jednak muszę poprzeć Tristana - zdrapki jako wariant awaryjny - tak.
    Jako podstawowy sposób potwierdzania transakcji to dno.

    Właśnie wykonałem kilka przelewów między własnymi rachunkami, kilka
    przelewów zewnętrznych (jednorazowych) i zamówiłem jedną kartę do rachunku.

    Zużyłem prawie pół karty kodów, palce mam upaprane .....

    p. m.

  • 74. Data: 2010-07-01 14:20:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Agnieszka Żuk wrote:
    > Zachęcam, by wszelakie pytania związane z Inteligo kierować
    > bezpośrednio z naszej strony.

    1. Nie chce mi się.
    2. Pytanie padło tutaj i może tutaj warto by udzielić odpowiedzi, skoro
    już jesteś.

  • 75. Data: 2010-07-01 15:01:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-01 10:00, xbartx pisze:
    > Widać, że Amra zakasał rękawy i ostro wziął się do roboty.

    A co to za Amra?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

  • 76. Data: 2010-07-01 15:42:37
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    > A co to za Amra?

    Nie wiesz?
    To guglaj, guglaj aż się nauczysz...
    Zanim zapytasz - guglaj. Zanim napiszesz - guglaj.
    :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 77. Data: 2010-07-01 15:48:13
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.07.2010 17:01), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A co to za Amra?

    To tak jakbyś się na pl.soc.prawo(.podatki) zapytał kto to Gotfryd.

    p. m.

  • 78. Data: 2010-07-01 16:27:27
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-01 17:42, Młotkowy pisze:

    > Nie wiesz?
    > To guglaj, guglaj aż się nauczysz...
    > Zanim zapytasz - guglaj. Zanim napiszesz - guglaj.
    > :)

    Gugle zgłaszały głównie AMRA - Agencja Ochrony Osób i Mienia Warszawa.
    Ale fakt, w sekcji grupy dyskusyjne znalazłem, że był taki gość, co się
    udzielał w latach 2002-2004 a potem praktycznie zanikł :D

    Jakiś Prezes Inteligo, że mówicie iż jego praca wpływa na działanie
    Inteligo?

  • 79. Data: 2010-07-01 17:04:42
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 01 Jul 2010 18:27:27 +0200, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Jakiś Prezes Inteligo, że mówicie iż jego praca wpływa na działanie
    > Inteligo?

    Sprawdź w google'u.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 80. Data: 2010-07-01 18:09:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-01 19:04, Marcin Mokrzycki pisze:
    > Sprawdź w google'u.

    Widzę, że jakaś zmowa... Nie wiedziałem, że nie wolno zapytać i to temat
    tabu.