  • 1. Data: 2009-03-13 22:10:16
    Temat: wysokolimitowa karta kredytowa: w którym banku?
    Od: k...@o...pl

    dochód z działalności gospodarczej ok. 51.000zł netto 63.000 brutto
    miesięcznie, tzn. 612.000zł netto rocznie = 756.000zł brutto rocznie.

    czy jest w ogóle szansa (tzn. czy jakiekolwiek bank oferuje) na limit
    w wysokości pełnego miliona złotych? Zdaję dobie sprawę że od tak dużej
    kwoty sama "splata minimalna" wyniosłaby ok. 50.000zł

  • 2. Data: 2009-03-13 22:50:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > czy jest w ogóle szansa (tzn. czy jakiekolwiek bank oferuje) na limit
    > w wysokości pełnego miliona złotych?

    IMO nie ma żadnych szans. Przecież to miesięczny dochód netto x20. A jak
    wiadomo DG to niepewna forma zarobku (zwłaszcza w czasach kryzysu).

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-03-14 03:59:31
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Mar, 23:50, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > IMO nie ma żadnych szans. Przecież to miesięczny dochód netto x20. A jak
    > wiadomo DG to niepewna forma zarobku (zwłaszcza w czasach kryzysu).

    A etat nie ? Jeśli facet potrafi dziś tyle zarobić, da sobie radę w
    każdych warunkach.

  • 4. Data: 2009-03-14 07:16:47
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    szczurwa pisze:
    > A etat nie ? Jeśli facet potrafi dziś tyle zarobić, da sobie radę w
    > każdych warunkach.
    niestety banki kierują się swoimi kryteriami - wg rosnącej pewności
    zarobków:
    działalność - etat - emeryt

    Są nawet banki, które oferują inne oprocentowanie dla prowadzących
    działalność gospodarczą, a będących na etacie...

  • 5. Data: 2009-03-14 08:04:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 20:59:31 -0700, szczurwa napisał(a):

    > A etat nie ? Jeśli facet potrafi dziś tyle zarobić, da sobie radę w
    > każdych warunkach.

    Oj znałem kilku takich, którzy zarabiali nawet lepiej, przez 2-3 lata.
    Ale później się pokończyło i zaczęło się ukrywanie "służbowego Lanosa" po
    stodołach u wujków.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-03-14 16:27:55
    Od: k...@o...pl

    > Oj znałem kilku takich, którzy zarabiali nawet lepiej, przez 2-3 lata.
    > Ale później się pokończyło i zaczęło się ukrywanie "służbowego Lanosa" po
    > stodołach u wujków.

    fakt faktem że nawet jak ktoś tyle zarab

  • 7. Data: 2009-03-14 18:41:28
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w wysokości pełnego miliona złotych? Zdaję dobie sprawę że od tak dużej
    > kwoty sama "splata minimalna" wyniosłaby ok. 50.000zł

    PKO BP Visa Infinte oraz Noble Bank Infinte, ale aby je dostać za małe
    zarobki.

    Najprościej nie brać karty kredytowej, tylko oszczędzać 25 m-cy po 40 000 i
    milion gotowy plus jeszcze odsetki dla Ciebie:)

    Z poważaniem
    Chandler