  • 1. Data: 2011-06-03 09:19:54
    Temat: z ciekawości założyłem meritum
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    po zamknięciu eurobanku założyłem meritum
    a tu skucha znow jak w getinie to posrane logowanie
    zaraz ten badziewny meritum zamykam

  • 2. Data: 2011-06-03 10:37:56
    Temat: Re: z ciekawości założyłem meritum
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > po zamknięciu eurobanku założyłem meritum
    > a tu skucha znow jak w getinie to posrane logowanie
    > zaraz ten badziewny meritum zamykam

    Wolałeś w eurobanku klikać za każdym razem w telefonie i wpisywać jakieś kody
    z komórki?

  • 3. Data: 2011-06-03 12:38:29
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    co ty wymyślasz? eurobank miałem bez kodów

  • 4. Data: 2011-06-03 16:29:07
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >po zamknięciu eurobanku założyłem meritum
    >a tu skucha znow jak w getinie to posrane logowanie
    >zaraz ten badziewny meritum zamykam

    Marudzisz. Wyższa kultura bankowości getINonline mają tak samo!

  • 5. Data: 2011-06-03 18:49:14
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    zlotowinfo wrote:
    > po zamknięciu eurobanku założyłem meritum
    > a tu skucha znow jak w getinie to posrane logowanie
    > zaraz ten badziewny meritum zamykam

    ales wyrywny ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2011-06-03 22:44:11
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > a tu skucha znow jak w getinie to posrane logowanie

    Gdybym mial zamknac wszystkie konta z posranym
    interfejsem www, to zostalby mi jedynie mBank.

  • 7. Data: 2011-06-04 06:49:31
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-06-04 00:44, Q pisze:

    > Gdybym mial zamknac wszystkie konta z posranym
    > interfejsem www, to zostalby mi jedynie mBank.

    Albo posrane interfejsy albo gówniana oferta ;-) A tak apropos Meritum,
    korzysta ktoś z Was z podpisu elektronicznego w ich systemie
    transakcyjnym? Jak się to w praktyce sprawdza?

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-06-08 13:19:23
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    z ciekawości chciałem zalogować się moim, zmienionym hasłem

    efekt:

    Podczas działania aplikacji wystąpił błąd.

    Kod błędu: 20110608142447_QNNU

    Kliknij OK aby przejść na stronę główną.

    OK

    genialny ten ich system ;)

  • 9. Data: 2011-06-08 15:30:56
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-06-08 15:19, zlotowinfo pisze:
    > genialny ten ich system ;)

    SOA#1

    --
    Raf