  • 1. Data: 2011-06-03 12:03:56
    Temat: Re: czy do Millennium...
    Od: "SOWA" <S...@p...pl>

    > reszty srodkow zeby zamkneli konto? pozdrawiam

    tak żecze KC

    jk

  • 2. Data: 2011-06-03 12:04:02
    Temat: czy do Millennium...
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    czesc
    ..wystarczy wyslac poleconym wypowiedzenie umowy konta + numer do przelewu
    reszty srodkow zeby zamkneli konto? pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-06-03 14:15:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-06-03 14:04, mierzvoj pisze:
    > czesc
    > ..wystarczy wyslac poleconym wypowiedzenie umowy konta + numer do przelewu
    > reszty srodkow zeby zamkneli konto? pozdrawiam

    A dlaczego idziesz w inną stronę niż wszyscy? ;-)

    WN

  • 4. Data: 2011-06-03 14:26:46
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > ..wystarczy wyslac poleconym wypowiedzenie umowy konta + numer do przelewu
    > reszty srodkow zeby zamkneli konto? pozdrawiam

    wypowiedzenie mozna (pamietaj o umowach kart, kredytow i kanalow
    elektronicznych), ale z tym numerem to chyba nie bardzo
    banki nie dojrzaly jeszcze do eleganckich sposobow rozstania z klientem

  • 5. Data: 2011-06-03 18:03:35
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    podobno tak trzeba :) w druga strone niz reszta :)

  • 6. Data: 2011-06-03 18:22:48
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-06-03 16:26, brum pisze:

    > wypowiedzenie mozna (pamietaj o umowach kart, kredytow i kanalow
    > elektronicznych), ale z tym numerem to chyba nie bardzo
    > banki nie dojrzaly jeszcze do eleganckich sposobow rozstania z klientem

    Z tymi co się rozstawałem, to zawsze w ten sposób.
    Jedyny skuteczny jeżeli chodzi o wszelkie końcowe rozliczenia.
    I w dodatku w tych regulaminach które pamiętam, to jest taki właśnie
    zapis o podaniu numeru konta do przelewu.

  • 7. Data: 2011-06-04 04:23:06
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 16:26:46 +0200, brum napisał(a):

    > wypowiedzenie mozna (pamietaj o umowach kart, kredytow i kanalow
    > elektronicznych), ale z tym numerem to chyba nie bardzo
    > banki nie dojrzaly jeszcze do eleganckich sposobow rozstania z klientem

    A tam... u mnie zadziałało prawie w każdym przypadku. Wyjątek to DB Net,
    który nie oddał mi piątaka (nie wiem, czy to jakaś zorganizowana akcja), i
    do którego w końcu muszę zadzwonić, żeby wyjaśnić temat. 1 dnia miesiąca
    wypłaciłem pieniądze z bankomatu (właśnie po to, żeby nie było miesięcznej
    opłaty), chwilę później zastrzegłem kartę i wysłałem wypowiedzenie.

    AK

  • 8. Data: 2011-06-04 14:15:25
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...info> napisał(a):

    > A dlaczego idziesz w innÄ&#65533; stronÄ&#65533; niĹź wszyscy? ;-)
    >
    > WN
    A ja właśnie migrując w teoretycznie słuszną stronę z mBanku w stronę
    Millenium doczytałem, że realizacja zlecenia stałego = 0,50 zł. To chyba żart?
    Akurat często korzystam z zleceń stałych. Zonk.

  • 9. Data: 2011-06-05 17:51:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-06-04 16:15, s...@N...gazeta.pl pisze:

    > A ja właśnie migrując w teoretycznie słuszną stronę z mBanku w stronę
    > Millenium doczytałem, że realizacja zlecenia stałego = 0,50 zł. To chyba żart?
    > Akurat często korzystam z zleceń stałych. Zonk.

    Niestety - tak właśnie jest. Musisz się przerzucić na przelewy
    jednorazowe z przyszłą datą realizacji.

  • 10. Data: 2011-06-06 22:15:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SOWA" isainf$j4c$...@n...onet.pl