  • 21. Data: 2008-02-14 20:31:47
    Temat: Re: zabawy z KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > No to nie wiem. Jedyne co mi przychodzi do głowy to, jak sam mówisz, zbyt
    > wiele limitów w BIK-u.

    Z drugiej strony nawet gdyby mi podniesli limit do takiego jaki chcialem
    to i tak w zwiekszaloby to moje zobowiazania w BIK nieznacznie.

    > Mnie od razu po słowie "likwidacja" przełączyli do innej pani która dała mi
    > zwolnienie i obietnicę zwolnienia w przyszłym roku pod warunkiem wykręcenia
    > 6KPLN/rok. Dodatkowo parę dni temu (o czym pisałem) zobaczyłem, że podwyższyli
    > mi limit o prawie 50%.

    Zwolnic z oplaty tez mnie zwolnili ale po co mi karta z micro limitem.

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2008-02-14 20:32:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Chcieli.

    [...]

> [...]

    6KPLN/rok. Dodatkowo parę dni temu (o czym pisałem) zobaczyłem, że podwyższyli
    KJ

  • 23. Data: 2008-02-14 21:51:22
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:

    > No dobra 24,79k. 4,50 miesiecznie ubezpieczenie.

    Nie łapię, dlaczego 24.79 a nie 24.9 ? jakaś różnica w opłatach?

    > bezgotowkowa na 100 zł miesiecznie. Getin Bank moj nr 1. :-)))

    ale niestety bez dostępu do KK przez Internet.

    a.

  • 24. Data: 2008-02-14 22:25:25
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie łapię, dlaczego 24.79 a nie 24.9 ? jakaś różnica w opłatach?

    Grace-period prawie 2 miesiace. A oplaty oraz koniecznosc wykonania
    transakcji bezgotowkowych na 100 zł co miesiac. Czyli 210 zł trzeba na ten
    cel "zarezerwowac" albo robic jakies manewry z groszowymi splatami w trakcie
    trwania g-p.

    Naturalnie zamiast wykonywania tych transakcji mozna sie zdecydowac na 5 zł
    dodatkowej oplaty miesiecznie, wtedy kwota do dyspozycji jest prawie 25k
    (bez niecalych 20 zł).

    > ale niestety bez dostępu do KK przez Internet.

    Wybaczam mu to z całego serca. :-)))

    marekz