  • 1. Data: 2004-08-27 21:10:27
    Temat: zakupy eshop.athens2004.com
    Od: "Żuraw" <m...@p...gazeta.pl>

    Robił ktoś może zakupy w http://eshop.athens2004.com ?
    Mi ciągle jakieś błędy wyskakują przy płatności, ale nie wiadomo dlaczego.

    pzdr
    Żuraw

  • 2. Data: 2004-08-27 21:45:34
    Temat: Re: zakupy eshop.athens2004.com
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Żuraw zapodał:
    > Robił ktoś może zakupy w http://eshop.athens2004.com ?
    > Mi ciągle jakieś błędy wyskakują przy płatności, ale nie wiadomo
    > dlaczego.

    Jakie błędy - jaka jest ich treść? I w jakim momencie one się pojawiają?

    K.

  • 3. Data: 2004-08-28 20:11:13
    Od: "Żuraw" <m...@p...gazeta.pl>

    > Jakie błędy - jaka jest ich treść? I w jakim momencie one się pojawiają?

    Już po podaniu danych karty daty ważności.
    Przekakuje na stronę z tekstem proszę czekać... i potem pojawia się
    komunikat nie można znaleźć strony

  • 4. Data: 2004-08-29 00:25:20
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Żuraw napisał:

    > Już po podaniu danych karty daty ważności.
    > Przekakuje na stronę z tekstem proszę czekać... i potem pojawia się
    > komunikat nie można znaleźć strony

    No chyba nie kradną numerów kart? ;) A może strona wywala się na
    certyfikacie i nie wyświetla. Pewnie coś z połączeniem. Może przerzuca
    na inny serwer i robi się time-out.

    K.