  • 11. Data: 2008-07-21 17:33:21
    Temat: Re: zalegla zaplata za hotel karta kredytowa jak?
    Od: "." <b...@b...pl>

    > Ostatnio wlasnie podobnie zrobilem, a dodatkowo numer karty umiescilem
    > jako grafike wektorowa a nie tekscik :), zawsze mniejsza szansa ze cos
    > samo wyłuska numerek z pliku.

    może to głupie, ale czy oni nie mają nr tej karty jak wcześniej płacił? bo
    może lepiej napisac zgode na obciazenie tej samej karty co wczesniej - o ile
    jest jeszcze aktywna?

  • 12. Data: 2008-07-21 18:04:43
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Mon, 21 Jul 2008 19:33:21 +0200, . napisał(a):

    > może to głupie, ale czy oni nie mają nr tej karty jak wcześniej płacił? bo
    > może lepiej napisac zgode na obciazenie tej samej karty co wczesniej - o ile
    > jest jeszcze aktywna?

    numer karty mogą mieć - ale CVV2 nie muszą - dzisiaj zadzwonił do mnie
    dostawca któremu płaciłem kartą - bezpośrednio po płatności wysłał część
    towaru - a dzisiaj chciał wysłać resztę - i jego system autoryzował
    wcześniej kartę - a teraz trzeba było dopłacić resztę - nr karty system
    pamiętał ale CVV2 trzeba podać ponownie

    Daniel
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 13. Data: 2008-07-21 19:20:21
    Od: "." <b...@b...pl>

> [...]
    > towaru - a dzisiaj chciał wysłać resztę - i jego system autoryzował
    > wcześniej kartę - a teraz trzeba było dopłacić resztę - nr karty system

    ale to rozwiązuje problem obaw podawania wszystkich danych w mailu/faxie

  • 14. Data: 2008-07-24 16:24:27
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    . napisał(a) w wiadomości: ...

    >może to głupie, ale czy oni nie mają nr tej karty jak wcześniej płacił? bo
    >może lepiej napisac zgode na obciazenie tej samej karty co wczesniej - o ile
    >jest jeszcze aktywna?

    O ile jescze jest aktywna - móże być już zastrzeżona. Stąd pytanie o numer.
    Minęło ponad pół roku.

    Arek