  • 11. Data: 2010-08-09 09:40:40
    Temat: Re: zamiast podwyzki vatu...
    Od: ichi <a...@d...gh>

    DJ (Dominik) wrote:

    > Ta "modlaca sie dewocja" jest pod krzyzem z im znanych powodow, mleko sie
    > rozlalo gdy nie bylo pomyslu na to co zrobic z krzyzem aby kazda ze stron
    > byla usatysfakcjonowana, ale sam stosunek do tych ludzi jest obrzydliwy.
    > Gdyby to byla grupa pedalstwa z kolorowymi sztandarami, to

    ... to obrońcy krzyża byliby pierwszymi do plucia. A wnosząc po słowach,
    których używasz, sam ustawiłbyś się w pierwszym szeregu.

    Niestety prawda jest taka, że ksenofobia jest po stronie "obrońców" krzyża.

    --
    ichi

  • 12. Data: 2010-08-09 09:44:41
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    > Jesteś uprzejmy żartować. Czyżby wyborcy PO chcieli podnoszenia podatków,
    > wprowadzania cenzury internetu, rozrostu biurokracji etc?

    widać chcieli, i jeszcze potwierdzili to w wyborach prezydenckich.

  • 13. Data: 2010-08-09 09:45:51
    Od: x <l...@p...fm>

    Trudno jest to może przyjąć ale politycy naprawdę robią to
    > co chce większość ich wyborców.

    Totus ile ty masz lat?

  • 14. Data: 2010-08-09 09:50:15
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Hubert wrote:

    > Jesteś uprzejmy żartować. Czyżby wyborcy PO chcieli podnoszenia
    > podatków, wprowadzania cenzury internetu, rozrostu biurokracji etc?
    > Przypomnij sobie co PO miała w programie - zakładam, że głosujący na
    > nich chcieliby tego, co PO obiecywało. A te przepychanki pod krzyżem są
    > im na rękę, bo odciągają uwagę od spraw naprawdę ważnych.

    A czemu opozycja babrze się w krzyżowym bagienku? Czemu nie trąbią o
    "naprawdę ważnych" sprawach? My tu też łatwo zbaczamy z tematu:

    Niechże ktoś w końcu opodatkuje Kościół!

    --
    ichi

  • 15. Data: 2010-08-09 09:51:50
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

> [...]
    > których używasz, sam ustawiłbyś się w pierwszym szeregu.
    >
    > Niestety prawda jest taka, że ksenofobia jest po stronie "obrońców"

    Jesli byles na paradzie rownosci w Warszawie, to daj znac czy ktos Cie
    oplul.

    Nie wiem czy masz dzieci, ale ja mam i nie chce zeby w szkole im mowiono, ze
    pedalstwo to taki sam sposob na milosc i szczescie jak zwiazek mezczyzny i
    kobiety.

  • 16. Data: 2010-08-09 09:53:41
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Hubert wrote:

> [...]
    > nich chcieliby tego, co PO obiecywało. A te przepychanki pod krzyżem są
    > im na rękę, bo odciągają uwagę od spraw naprawdę ważnych.

    To jest dobre pytanie. Ja oceniam, że większość Polaków ma nastawienie
    socjalistyczne. Rzeczywiście program PO był liberalny ale został odrzucony w
    wyborach parlamentarnych. Jakie były wyniki wyborów? Czy ponad 50% wyborców
    poparło ten program? Nie. Większość była przeciwna. Wyborcy powiedzieli, nie
    chcemy programu PO wymyślcie coś pośredniego dogadajcie się jakoś. Zróbcie
    jakiś program gdzie 40% będzie z programu PO a resztę do 50% weźcie z innych
    programów np z PSL. Dlatego KRUS się ślimaczy. Zmiany w emeryturach
    mundurowych mają w sejmie jakieś 40% popleczników. Gdzie jest większość w
    sejmie dla obcinania wydatków budżetowych? Robi się to co można przegłosować
    w sejmie. Tusk sam mówił, że jeżeli ktoś oczekuje, że on sam zbuduje stos
    wejdzie na niego i go podpali to jest naiwny. Taka była historia rządu AWS i
    SLD-PSL. Robili coś co im się wydawało dobre ale ich wyborcom niekoniecznie.

  • 17. Data: 2010-08-09 10:01:13
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    DJ (Dominik) wrote:

> [...]
    >
    > Nie wiem czy masz dzieci, ale ja mam i nie chce zeby w szkole im mowiono,
    > ze pedalstwo to taki sam sposob na milosc i szczescie jak zwiazek

    Szkoła jak sama nazwa wskazuje jest od uczenia. Od wychowania jest rodzina.
    Zamiast oglądać się na szkołę to sam powiedz swoim dzieciom, najlepiej przez
    własny przykład, jak powinien zachowywać się przyzwoity człowiek i jaką
    powinien mieć hierarchię wartości. A jak Ci nie pasuje co mówią w szkole, do
    której chodzą Twoje dzieci, to zmień im szkołę. Szkoła nie jest od
    wychowania i tego oczekiwania nie spełnia.

  • 18. Data: 2010-08-09 10:04:51
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    x wrote:

    > Trudno jest to może przyjąć ale politycy naprawdę robią to
    >
    > Totus ile ty masz lat?

    56. I jak to wpływa na Twoją ocenę tego co napisałem?

  • 19. Data: 2010-08-09 10:13:11
    Od: ichi <a...@d...gh>

    DJ (Dominik) wrote:

> [...]

    > Nie wiem czy masz dzieci, ale ja mam i nie chce zeby w szkole im mowiono,
    > ze pedalstwo to taki sam sposob na milosc i szczescie jak zwiazek

    A ja nie chcę, żeby światopogląd naszej młodzieży kształtowali niedouczeni,
    i właśnie ksenofobiczni, katecheci.

    W sumie ciekaw jestem, czy uczysz swoje dzieci słów takich jak "pedalstwo',
    czy tylko tutaj tak się popisujesz. Ciekaw też jestem co zrobisz, jeśli
    któreś z nich okaże się gejem/lesbijką...

    --
    ichi

  • 20. Data: 2010-08-09 10:13:55
    Od: Hubert <h...@t...pl>

    W dniu 2010-08-09 11:50, ichi pisze:
    > A czemu opozycja babrze się w krzyżowym bagienku? Czemu nie trąbią o
    > "naprawdę ważnych" sprawach? My tu też łatwo zbaczamy z tematu:

    Bo im zależy na jakimś symbolu upamiętniającym. Pytanie czy PO równie
    bardzo zależy na tym, aby go nie było? Mi na tym krzyżu nie zależy w
    ogóle, ale jeśli są tacy, którym zależy, to machnąłbym ręką - niech
    sobie stoi, w sumie czemu nie. Czy to jakieś wielkie zło?

    > Niechże ktoś w końcu opodatkuje Kościół!

    Ależ jak najbardziej.