  • 1. Data: 2002-06-30 11:16:55
    Temat: zamknalem (mam nadzieje) konto w Pekao SA
    Od: <v...@p...onet.pl>

    Wczoraj (w sobote) w drugim podejsciu (bo pierwsze mialem w czwartek, ale bylo
    ludzi na 1,5h do niedysponentek i 1h do kasy)
    - zlozylem dyspozycje zamkniecia,
    - zdalem karty,
    - zostalem oklamanay (pani stwierdzila ze ona mi wyplaci pieniadze, a nie
    trzeba isc do kasy- ale jej nie uwierzylem hehehe),
    - dostalem potweirdzenie dysp. zamkniecia (czytam dokladnie p.b.b od dawna i
    wiem ze moze sie przydac, zwlaszcza ze sami nie chca dawac)
    - wyplacilem reszte.
    Calosc zajela mi 30min (V o/Lodz 13.50-14.20, mialem tam konto 6 lat i po
    wyjsciu z oddzialu stalem sie szczesliwszym czlowiekiem :)

    Niestety pani nie zapytala mnie dlaczego zamykam moje eurokonto, a
    przygotowalem sobie taka ladna odpowiedz :( , ze bank stracil juz dawno moje
    zaufanie, ze brak mu profesjonalnego podejscia do klientow i dzialalnosci, ze
    obsluga niekompetentna i niemila itd.

    Niniejszym przyjmuje gratulacje (bo wierze ze nie mam juz konta w tym banku)

    pozdrawiam
    Verlender

  • 2. Data: 2002-06-30 11:23:50
    Temat: Re: zamknalem (mam nadzieje) konto w Pekao SA
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Niniejszym przyjmuje gratulacje (bo wierze ze nie mam juz konta w tym
    banku)

    Sie pochwal gdzie teraz jestes??? :)

  • 3. Data: 2002-06-30 11:38:24
    Od: <v...@p...onet.pl>

    > banku)
    >
    > Sie pochwal gdzie teraz jestes??? :)

    glowne - mBank (od poczatku mB - tam sie przenioslem po pewnym czasie od
    zalozenia rachunku w mB, ale liczac ze moze PekaoSA ma tylko chwilowa niemoc)

    glowny marmurek - Lucas (od czasu notesikow casio - badziew, ale dobrze okresla
    czas zalozenia konta w Lucasie) - poki co bez zarzutu, nawet ksiazki
    wygralem :), jestem zadowolony (PRO)

    zapasowy marmurek - LG ROR (spory limit z bankomatu)

    ps.
    AMRA- Ty nigdy nie odchodzisz od komputera ??? :)

    Verlender

  • 4. Data: 2002-06-30 11:51:25
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    moje współczucia!!!!

  • 5. Data: 2002-06-30 11:54:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ps.
    > AMRA- Ty nigdy nie odchodzisz od komputera ??? :)

    Wstalem o 11:30... I ledwo sie ruszam.... Uffff. Masakra sluchaj. Chyba
    jeszcze musze zaliczyc Radom i konczyc oblewanie magisterki, bo nie bede nic
    procentowego wziac do ust przez miesiac... A szkoda by bylo ;)

  • 6. Data: 2002-06-30 16:17:51
    Od: "bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Dlaczego w mBanku a nie w LG ?
    Jestem posiadaczem odwrotnej opinni .
    Lukas nie miesci się u mnie w poczekalni .
    Bogdan

  • 7. Data: 2002-06-30 20:04:34
    Od: <v...@p...onet.pl>

    > Dlaczego w  mBanku  a  nie  w LG ?
    > Jestem  posiadaczem  odwrotnej  opinni .
    > Lukas  nie  miesci  się u  mnie  w poczekalni .
    > Bogdan

    w mB bo byl pierwszy, i spelnial prawie wszystkie moje potrzeby (zwlaszcza
    biezacy podglad, a PekaoSA mialo tylko taka namiastke "telepekao"),

    odwrotnej, tzn.? LG ROR, dalej Lukas? (czy moze LGnet?)

    Verlender

  • 8. Data: 2002-07-01 10:05:38
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    <v...@p...onet.pl> wrote in message
    > Niniejszym przyjmuje gratulacje (bo wierze ze nie mam juz konta w tym
    banku)

    Gratuluje.
    Przy okazji - na ile Cie wydoili ? :-)
    Bo mnie na ladnych kilkadziesiat godzin straconego czasu i pare kolek.

  • 9. Data: 2002-07-01 11:18:56
    Od: <v...@p...onet.pl>

    > banku)
    >
    > Nie ciesz się przedwcześnie! Do mnie przyszło pismo po prawie dwóch latach
    >[....]
    > TD

    dlatego tez wzialem kopie zlecenia zamkniecia :) bo z nimi nie wiadomo (chociaz
    pewnie z Citi (nie mam tam konta) jest gorzej, ale PekaoSA jako trening moze
    sie przydac)

    do Ijon:
    pisalem, 25min ale w drugim podejsciu, plus 3,50pln ...za parking

    Verlender

  • 10. Data: 2002-07-01 11:19:09
    Od: "TD" <m...@p...fm>

    > Niniejszym przyjmuje gratulacje (bo wierze ze nie mam juz konta w tym
    banku)

    Nie ciesz się przedwcześnie! Do mnie przyszło pismo po prawie dwóch latach
    od domniemanego zamknięcia konta w PEKAO SA, że mam im wpłacić zaległy szmal
    łącznie z odsetkami karnymi, bo jak nie, to naślą łysych z bejsbolami
    (oczywiście ujęli to w słowa politycznie poprawne).

    Oczywiście na koncie zostawiłem potrzebne pieniądze + mały margines 5zł.
    Konta nie zamknęli, naliczyli opłaty za prowadzenie, i gdybym nie miał kopii
    potwierdzenia zamknięcia rachunku to różnie mogłoby być....

    pozdro!
    TD