eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizamkniecie konta Inteligozamkniecie konta Inteligo
  • Data: 2006-01-08 10:29:44
    Temat: zamkniecie konta Inteligo
    Od: "asp420" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Moze pytanie idiotyczne, ale czy ktos z szanownych forumowiczow wie
    skad moge wytrzasnac formularz zamkniecia konta Inteligo? Chodzi mi o
    jakas strone internetowa czy cos. Przyznam, ze zaczyna mnie szlag
    trafiac. Na poczatku grudnia podjalem decyzje o zamknieciu konta i
    zwrocilem sie do konsultantow tego banku (ich odpowiedz ponizej)..
    Prosilem o przeslanie formularza mailem, a ja go sobie zdrukuje - mimo
    prosb nie wysylaja. No to poprosilem o przeslanie go normalnym listem.
    Smieszne, bo formularza co prawda nie dostalem, ale w miedzyczasie,
    przez 3 tygodnie dostalem trzy niezamawiane karty kodow. Wszystko
    powyzsze swiadczy o slusznosci decyzji o zamknieciu konta.

    Bylbym wdzieczny, gdyby ktos z forumowiczow wskazal skad moge sciagnac
    ten nieszczesny formularz. Z gory dziekuje!


    Szanowny Panie,




    W odpowiedzi na Pana wiadomość elektroniczną informujemy, że
    zgodnie z § 18 Ogólnych warunków prowadzenia rachunków i świadczenia
    usług przez Powszechną Kasę Oszczędności Bank Polski Spółkę Akcyjną dla
    Posiadaczy Kont Inteligo rozwiązanie Umowy przez Klienta może nastąpić
    w dowolnym momencie z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia
    liczonego od daty otrzymania oświadczenia Klienta przez Bank.
    Rozwiązując Umowę Klient zobowiązany jest przesłać do Banku listem
    poleconym pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy. W okresie
    wypowiedzenia Umowy Klient może nadal korzystać z rachunku, a za jego
    prowadzenie pobierane są opłaty.

    Jeżeli nie jest Pan zainteresowany dalszym korzystaniem z konta
    Inteligo, prosimy o kontakt z jednym z Konsultantów Inteligo w celu
    zamówienia formularza zamknięcia konta. Nasi Konsultanci są do Pana
    dyspozycji całą dobę pod numerem telefonu 0 800 121 121 oraz (081) 535
    6789. Podpisany dokument należy przesłać na adres korespondencyjny
    Banku: Inteligo, ul. Wspólna 47/49, 00-684 Warszawa.

    W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości
    prosimy o ponowny kontakt. Przepraszamy za udzielenie odpowiedzi z
    opóźnieniem.

    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1