  • 21. Data: 2009-01-14 20:15:34
    Temat: Re: zamknięcie konta Inteligo
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    me.meg pisze:
    > jak zastrzec karte/ zrezygnowac z niej? da sie przez internet?

    ZTCP to da się to zrobić samodzielnie.

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2009-01-14 20:16:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Ludzie którzy handlują na allego.

    Chyba raczej handlarze. Większość ludzi z Allegro posiada konto w
    mBanku, które jest całkowicie darmowe, a dodatkowo posiada darmowe
    przelewy zewnętrzne.

    --
    Mithos

  • 23. Data: 2009-01-14 20:52:43
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Mithos pisze:

    > Za 3 PLN miesięcznie (a nawet taniej np Nordea) można mieć darmowy każdy
    > bankomat (Allior). Do tego wiele banków oferuje np. jedna darmową
    > wypłatę w miesiącu z dowolnego bankomatu (Citi, Multi), bo chyba ktoś
    > nie wypłaca awaryjnie pieniędzy w jakiejś dziurze bardzo często.
    >
    > Jaki jest więc sens posiadania Inteligo ?

    Multi ma jedna darmowa z kazdego bankomatu ?
    Mozesz podac zrodlo ?

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 24. Data: 2009-01-14 21:01:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dannyboy pisze:
    > Multi ma jedna darmowa z kazdego bankomatu ?
    > Mozesz podac zrodlo ?

    http://multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/aquarius/t
    aryfy/

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2009-01-14 21:04:38
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Mithos pisze:

    > http://multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/aquarius/t
    aryfy/

    No tak, ale nie kazdy zarabia 7080 PLN...
    Ale juz niedlugo :)

  • 26. Data: 2009-01-14 21:22:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dannyboy pisze:
    > No tak, ale nie kazdy zarabia 7080 PLN...
    > Ale juz niedlugo :)

    Nie trzeba zarabiać 5k PLN tylko mieć takie wpływy, a to spora różnica
    (oczywiście o ile się komuś chce kombinować).

    Teraz jedyna odczuwalna różnica między zwykłym kontem, a Aquariusem to
    jest właśnie ta jedna darmowa wypłata z dowolnego bankomatu. Promocyjne
    oprocentowanie na KK już się skończyło, doradca AQ to żaden bonus (w
    oddziałach Multibanku i tak jest przeważnie pusto) itp. itd. Jeszcze
    konsultanci telefoniczni są jacyś tacy bardziej kumaci i mniej się czeka
    na połączenie.

    IMO na tym różnice się kończą :)

    --
    Mithos

  • 27. Data: 2009-01-14 21:55:18
    Od: Peter <t...@g...com>

    > Multi ma jedna darmowa z kazdego bankomatu ?
    > Mozesz podac zrodlo ?
    >
    > --
    > pozdrawiam | best regards | saludos
    > Dan the Man

    w toyotabank mam 3 darmowe w miesiącu z każdego bankomatu. Sprawdza
    się całkiem fajnie.
    pete

  • 28. Data: 2009-01-15 00:09:30
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Peter pisze:

    > w toyotabank mam 3 darmowe w miesiącu z każdego bankomatu. Sprawdza
    > się całkiem fajnie.
    > pete

    Ale pozniej placisz - a wiec to konto nie nadaje sie do aktywnego
    korzystania (bo pod to podchodzi rowniez wyplacanie z bankomatow)

  • 29. Data: 2009-01-16 10:55:08
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "me.meg" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > jakie są procedury zamknięcia konta Inteligo?
    > wysłałam poleconym formularz zamknięcia konta, czy gdy Inteligo

    jest jeszcze opcja 'zamorożenia' konta, trzeba wyczyscic sobie konto zaraz po
    zakonczeniu okresu miesiecznego. Sklaniam sie ku temu, tylko nie wiem co z
    karta. Trzeba zastrzegac, czy nie.

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm

    3. opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów aktywnych;
    przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta, którego średnie
    miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za poprzedni okres miesięczny
    było większe od 0 PLN lub któremu został przyznany produkt kredytowy w ramach
    Konta Inteligo, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 21 "Ogólnych warunków
    prowadzenia rachunków i świadczenia usług przez Powszechną Kasę Oszczędności
    Bank Polski SA dla Posiadaczy Kont Inteligo".

    --
    pozdr Z.

  • 30. Data: 2009-01-16 12:52:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:gkpp46$bmk$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    > po
    > zakonczeniu okresu miesiecznego. Sklaniam sie ku temu, tylko nie wiem co z

    Nie trzeba. Oplaty nie beda pobierane.

    Pozdrawiam
    SDD