  • 1. Data: 2009-01-14 08:37:25
    Temat: Lukas 8% oszczędnościowe - przedłużona promocja
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Witam
    Promocja przedłużona o miesiąc (było do 13.01.2009), już miałem przelewać do
    Polbank a tu taka niespodzianka
    Pzdr
    Marek

  • 2. Data: 2009-01-14 09:12:42
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Użytkownik "Auto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Promocja przedłużona o miesiąc (było do 13.01.2009), już miałem przelewać
> [...]

    Jak właściwie działa ta promocja? Czy mogę jakoś z niej skorzystać przez
    przelewania nowych środków t.zn. przelewając kasę z konta oszczędnościowego
    na rachunek rozliczeniowy i z powrotem>
    Czytam regulamin :
    http://www.lukasbank.pl/download/regulamin_ro_na_8pr
    oc.pdf

    I nie do końca wiem jak zostanie potraktowany taki ruch. Czy to będą nowe
    środki?

  • 3. Data: 2009-01-14 09:38:44
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Curious <c...@m...pl> napisał(a):
> [...]
    > przelewania nowych środków t.zn. przelewając kasę z konta oszczędnościowego
    Jezeli miales rachunek przed 13 pazdziernika 2008 - saldo z końca 13go jest
    istotne. Jezeli miales np. 1000 PLN, to ten tysiac bedzie oprocentowany
    zgodnie z oferta standardowa lub zyski dobrze skalkulowane. Kwota powyzej
    salda promocyjnego (w tym wypadku 1000 PLN - sprawdz w rachunku oszczedzam co
    masz wpisane jako saldo promocyjne). Jak mozesz, bo ja jeszcze wczoraj
    widzialem a dzis juz nie ma info o saldzie promocyjnym, ale oprocentowanie
    sie nie zmienilo.
    Nadwyzka ponad saldo promocyjne (ale maks 50 tys PLN) jest oprocentowana na
    8%. Czyli, jak obejmuje Cie jeszcze oferta zyski dobrze skalkulowane (oproc.
    6% od 0,01 PLN), to wszystko ponizej salda promocyjnego i powyzej kwoty 50
    tys + saldo promocyjne jest na 6%, a 50 tys na 8%.

    Dla rachunkow otwartych po 14/10/2008 - saldo promocyjne = 0 PLN.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2009-01-14 09:53:13
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Auto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Promocja przedłużona o miesiąc (było do 13.01.2009), już miałem przelewać
    > do Polbank a tu taka niespodzianka

    Bylo wczesniej mowic. Juz dawno przelalem do innych bankow i na lokaty

  • 5. Data: 2009-01-15 14:36:36
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    Auto pisze:
    > Witam
    > Promocja przedłużona o miesiąc (było do 13.01.2009), już miałem przelewać do
    > Polbank a tu taka niespodzianka

    No to ja byłem szybszy :) Nie chce mi się z powrotem przelewać.

    Piotr Hołda

  • 6. Data: 2009-01-16 10:02:05
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Lukas ma poważne problemy z komunikacja wewnętrzną.
    13-go wieczorem zapytałem w oddziale o ofertę Lukasa za pomoca której chcą
    dalej trzymac moje pienądze. Otrzymałem odpowiedź że nie ma takiej.
    14-go rano zalogowałem się, żeby przelać pieniądze gdzie indziej. Widzę
    nadal 8%. Dzwonię na infolinię z pytaniem czy promocja została przedłużona
    czy to pomyłka.
    Odpowiedź infolinki - to pomyłka.
    Przelewam pieniądze na zewnątrz.
    Po kilku godzinach dowiaduję się że jednak promocja jest przedłużona.
    Idę do oddziału i zamykam wszystkie rachunki jakie mam w Lukas Banku.

    MichalL

  • 7. Data: 2009-01-16 10:04:55
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MichalL napisał(a):
> [...]
    > Po kilku godzinach dowiaduję się że jednak promocja jest przedłużona.
    > Idę do oddziału i zamykam wszystkie rachunki jakie mam w Lukas Banku.

    jak się tak będziesz obrażał to niedługo ci się banki skończą :P
    wskazówka uniwersalna - unikać czynnika ludzkiego ;)

    PG

  • 8. Data: 2009-01-16 20:13:24
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    From: "Piotr Gralak" <g...@g...pl>

    > jak się tak będziesz obrażał to niedługo ci się banki skończą :P

    Ja się nie obrażam. Ja piszę reklamację i czekam na odpowiedź. Jeżeli będzie
    sensowna, to znaczy że bank poważnie traktuje klientów i jest sens z nim
    rozmawiać.
    Jeżeli nie, to spośród ułomnych banków wyszukuję ten, którego ułomności mi
    najmniej przeszkadzają (lub który przynajmniej najsensowniej odpowiada na
    reklamacje).

    > wskazówka uniwersalna - unikać czynnika ludzkiego ;)

    Banki sa tworzone przez ludzi. Ktoś podjął decyzję o tym, że dopiero 13-go
    podejmie decyzję o oprocentowaniu. Ktoś podjął decyzję o wysłaniu informacji
    dopiero 14-go. I ktoś odpowiada za ten ogólny bałagan. I nie jest to
    bynajmniej osoba w oddziale ani na infolionii, tylko ktoś z zarządu.
    Czym innym jest pomyłka czy niekompetencja "osoby interfejsu" którą
    wybaczam, a czym innym świadoma polityka zarządu. Jeżeli zarząd banku mi nie
    odpowiada, to szukam lepszego banku i lepszego zarządu.

    Poza tym rynek banków w Polsce jest dość konkurencyjny i jest dokąd pójść.
    Zanim zrobię pełne koło, to powstaną nowe banki, zarządy w starych się
    zmienią lub nauczą się poważniej traktować klientów i będzie pięknie :),

    pozdrawiam,

    Michał

  • 9. Data: 2009-01-16 21:29:06
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 16 Sty, 11:04, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > jak się tak będziesz obrażał to niedługo ci się banki skończą :P
    > wskazówka uniwersalna - unikać czynnika ludzkiego ;)
    >
    > PG

    - Panie kierowniku. On się na wszystkie sklepy obraża. Mieszkamy na
    Służewcu, to aż do Żoliborza mamy wszystkie sklepy poobrażane.
    - Pański sklep jest ostatni. To teraz już chyba na Bielany będziemy...
    - Do Bydgoszczy będę jeżdził, a tu nie będę kupował!

    :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus