  • 1. Data: 2010-07-02 12:58:20
    Temat: zamykanie rachunków
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Dziś zamykałem kilka rachunków i do grona banków (Raiffeisen), który zamyka
    rachunki od razu i bez niepotrzebnego gadania należy dodać Getin.

    Natomiast w przypadku Aliora wydaje się, że oni nie rozumieją co to jest
    brak okresu wypowiedzenia (żadna karta nie była powiązana z tym rachunkiem),
    choć na samym wydruku taka opcja jak najbardziej jest możliwa do
    zaznaczenia. Nie chciało mi się wykłócać, bo to i tak nic nie zmienia,
    zostało z 30-dniowym okresem wypowiedzenia.

  • 2. Data: 2010-07-02 13:15:39
    Temat: Re: zamykanie rachunków
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 02.07.2010 14:58, MarekZ wrote:
> [...]
    > możliwa do zaznaczenia. Nie chciało mi się wykłócać, bo to i tak nic nie
    > zmienia, zostało z 30-dniowym okresem wypowiedzenia.
    Chyba w Pekao na formularzu zamknięcia rachunku też jest możliwość
    takiego wyboru. Oczywiście klient dostaje pismo z zaznaczonym kwadratem,
    że zamknięcie nastąpi z końcem miesiąca następującego po miesięcu
    złożenia wypowiedzenia (OIDP).