    From: "Tapio" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: zapisy do domow maklerskich oczywiscie na akcje PKO
    Date: Thu, 21 Oct 2004 22:08:18 +0200

    To mnie zdziwilo. Poszedlem dzis aby zlikwidowac fundusz inwestycyjny arka
    aby miec kase na akcje a tu nie facet do kolejki wpisal na srode bo
    wczesniej wszystko zajete!
    ALe ja nie o tym.
    Bo biore ten kredyt na akcje PKO. Biore 15x wiecej niz daje czyli w moim
    przypadku daje 10k zl i dostaje 150k zl. Zalozmy ze redukcja bedzie taka ze
    zakupie akcji za 20k zl. To wtedy mam oprocentowane 10k zl czy moze bank
    obcina mi tak abym mial akcji tylko za 10k zl (czyli tyle ile mialem wlasnej
    gotowki)?
    Jak to jest?

    I jeszcze jedno. Czy jesli sprzedam akcje w pierwszym dniu to zaplace za ten
    caly kredyt tylko 0,3-0,4% pozyczki i nic wiecej. A jesli bym trzymal to
    jeszcze przez miesiac to jak to jest wtedy?

    I czy moge sprzedac tylko czesc tych akcji a czesc zosstawic?

    Dzieki serdeczne.