  • 1. Data: 2003-02-27 21:52:14
    Temat: zasada czterech oczu
    Od: joAN <j...@w...n.pl>

    Witam!

    Polecono mi was na grupie prawnej.
    Mam pytanko z prawa bankowego. Bardzo ważne na egzamin. Cóż owa zasada
    oznacza? I w jakim akcie prawnym można ją znaleźć?
    Z góry bardzo dziękuje.

    Pozdrawiam, Joanna

  • 2. Data: 2003-02-27 23:21:06
    Temat: Re: zasada czterech oczu
    Od: "jawass" <j...@w...pl>

    oznacza dwóch ludzi ,
    albo jeden w okularach

  • 3. Data: 2003-02-28 05:49:33
    Temat: Odp: zasada czterech oczu
    Od: Tomek Dygała <t...@a...post.pl>

> [...]
    zasada
    > oznacza? I w jakim akcie prawnym można ją znaleźć?

    chodzi w skrócie o to żeby wszystkie operacje
    były zawsze wykonywane przez conajmnie 2 osoby.
    po prostu taka forma kontroli wewnetrznej.

    poszukaj na www.nbp.pl w dziale publikacje nadzoru bankowego.
    trochę o tym bedzie w rekomendacji H ale może jeszcze gdzieś...

    pzdr.
    Tomek D

  • 4. Data: 2003-02-28 18:49:41
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    Tomek Dygała <t...@a...post.pl> skribis:

    >chodzi w skrócie o to żeby wszystkie operacje
    >były zawsze wykonywane przez conajmnie 2 osoby.

    a jak jedna z nich ma tylko jedno oko?
    :)

    --
    *************** Pozdrawiam, Leh *