  • 1. Data: 2009-12-14 23:15:00
    Temat: zastanawiam się nad kontem Nestor Pocztowy
    Od: z...@o...pl

    wyczytałem na pocztowy.pl o zamiarze zniesienia opłat za konto
    nestor oraz inne w banku pocztowym.

    Nie jestem emerytem ale czasami mam tyle pracy że nie mam kiedy
    wyjść w ciągu dnia do banku/bankomatu/itp. po kase, zwłaszcza że
    obiekty te są położone dokładnie po przeciwnej stronie miasta co
    sklepy.

    Może założę sobie takie konto osobiste i od czasu do czasu
    w czasie harówki/gradobicia/ulewy/mrozu listonosz przyniesie
    mi pieniążki? Nie ma chyba wymogów co do wieku, grupy inwalidzkiej
    albo obowiązku podania nr decyzji o wysokości emerytury we wniosku?

    proszę o wskazanie niedogodności/uciążliwości/itp. banku
    pocztowego oraz ew. dziwnych/absurdalnych opłat/zasad, jednym
    słowem NA CO POWINIENEM UWAŻAĆ w kontakcie z tymże bankiem?

  • 2. Data: 2009-12-14 23:40:46
    Temat: Re: zastanawiam się nad kontem Nestor Pocztowy
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > mi pieniążki? Nie ma chyba wymogów co do wieku, grupy inwalidzkiej
    > albo obowiązku podania nr decyzji o wysokości emerytury we wniosku?

    mozesz tez zalozyc konto w citi, tam tez jest usluga dostarczenia
    gotowki pod wskazany adres

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-12-15 10:18:59
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 15 Gru, 00:15, z...@o...pl wrote:
> [...]
    > pocztowego oraz ew. dziwnych/absurdalnych opłat/zasad, jednym
    > słowem NA CO POWINIENEM UWAŻAĆ w kontakcie z tymże bankiem?

    Moja mama ma konto Nestor. Generalnie absurdów nie ma. Jest tylko taka
    ciekawostka przy przelewach wychodzących z konta na rachunek w innym
    banku niż pocztowy. U odbiorcy nie pojawia się rachunek nadawcy a
    zupełnie inny numer konta.
    Wydaje mi się, że przy Nestorze jest jednak wymóg wiekowy albo renta
    lub emerytura. Identyczne konto Plus jest dla wszystkich, ale droższe
    o 5 zł.

  • 4. Data: 2009-12-15 12:17:32
    Od: Bank Pocztowy <b...@g...com>

    Konto Nestor to rachunek osobisty przeznaczony dla osób pobierających
    emeryturę lub rentę.
    Poświadczasz fakt otrzymywania takiego świadczenia własnoręcznym
    podpisem na umowie

  • 5. Data: 2009-12-15 12:49:46
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Bank Pocztowy"
    .googlegroups.com

    [ciach]

    Bank Pocztowy, który nawet poprawnie nie potrafi zacytować fragmentu
    wypowiedzi na który odpowiada. WSTYD! Dziękuję za taki bank! ;)

  • 6. Data: 2009-12-15 14:31:30
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Bank Pocztowy" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Konto Nestor to rachunek osobisty przeznaczony dla osób pobierających
    emeryturę lub rentę.

    w stanie rzeczywistym ? Czy jak ktos rentę kiedys pobierał to -wedle umowy a
    nie własnego widzimisie- moze byc ?

  • 7. Data: 2009-12-15 14:31:58
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Bank Pocztowy, który nawet poprawnie nie potrafi zacytować fragmentu
    > wypowiedzi na który odpowiada. WSTYD! Dziękuję za taki bank! ;)

    pomijajac juz fakt w jaki sie zwraca do niego (Ty)

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 8. Data: 2009-12-15 15:16:54
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > wyczytałem na pocztowy.pl o zamiarze zniesienia opłat za konto
    > nestor oraz inne w banku pocztowym.

    Tak czytam Twoje posty i widze ze Ty naprawde jestes
    "zwykłyklientwielubanków" od Providenta do NFD Bank Loyal poprzez Pocztowy i
    Skoki;)))

    Krzysiek