  • Data: 2009-03-09 14:26:23
    Temat: zgłoszenie kredytu do BIKu
    Od: Marcin Kossakowski <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mój Tato poręcza mi kredyt studencki, który biorę w banku_1.
    Jednocześnie posaida on (Tata) kredyt hipoteczny w CHF w banku_2. Bank_1
    twierdzi, że kredytu tego nie ma w BIKu i przez to nie mogą sprawdzić,
    czy Tata regularnie go spłaca i nie chcą w pełni uznać jego poręczenia

    Kontaktowaliśmy się z przedstawicielem banku_2, który poinformował
    zarówno nas, jak i bank_1, że kredyt hipoteczny od nich jest w BIKu, na
    koncie u Taty. Niemniej bank_1 nadal twierdzi, że kredytu tego nie może
    tam znaleźć i chcą zaświadczenie na piśmie, które bank_2 wydaje odpłatnie.

    Pytanie - kto najprawdopodobniej mówi nieprawdę, jak wymóc na obydwu
    bankach prawidłowy przepływ informacji?