eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiźle liczone oproc. kredytu hip. w PEKAO
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2009-04-15 22:56:59
    Temat: źle liczone oproc. kredytu hip. w PEKAO
    Od: "anndy" <a...@o...pl>

    Witam,
    Mam kredyt hipoteczny wzięty jeszcze w BPH we CHF w oparciu o libor 6M. Teraz w
    PEKAO. Wszystko spłacane na czas. Ostatnio stwierdziłem, że oprocentowanie nie
    zmieniło się w terminie takim jak powinno (co 6M od daty uruchomienia) złożyłem
    reklamację telefonicznie. Pani przyznała rację że coś nie tak i że oddzwoni jak
    wyjaśni. I dzisiaj zadzwoniła z nowiną że od roku na moim koncie źle było
    naliczane oprocentowanie (nie wiadomo dlaczego tak się stało prawdpodobnie błędy
    przy konwersji z BPH do PEKAO ) tzn. w złych terminach wprowadzono nowe wartości
    Liboru wskutek czego mam niedopłaty/do zapłaty 140 CHF. Pani wyliczyła tą kwotę
    ręcznie i prze telefon starała się przedstawić jak to wyliczyła, hmmm.... CZy ja
    mam obowiązek to zapłacić czy skoro to wina banku to powinien być to ich
    problem?? W sumie nie jest to jakaś straszna kwota ale chodzi o zasady - składam
    reklamację a tu jeszcze dostaję po plerach. co sądzicie?
    pozdr
    anndy

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2009-04-15 23:00:13
    Temat: Re: źle liczone oproc. kredytu hip. w PEKAO
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    anndy wrote:
    > Witam,
    > Mam kredyt hipoteczny wzięty jeszcze w BPH we CHF w oparciu o libor 6M. Teraz w
    > PEKAO. Wszystko spłacane na czas. Ostatnio stwierdziłem, że oprocentowanie nie
    > zmieniło się w terminie takim jak powinno (co 6M od daty uruchomienia) złożyłem
    > reklamację telefonicznie. Pani przyznała rację że coś nie tak i że oddzwoni jak
    > wyjaśni. I dzisiaj zadzwoniła z nowiną że od roku na moim koncie źle było
    > naliczane oprocentowanie (nie wiadomo dlaczego tak się stało prawdpodobnie błędy
    > przy konwersji z BPH do PEKAO ) tzn. w złych terminach wprowadzono nowe wartości
    > Liboru wskutek czego mam niedopłaty/do zapłaty 140 CHF. Pani wyliczyła tą kwotę
    > ręcznie i prze telefon starała się przedstawić jak to wyliczyła, hmmm.... CZy ja
    > mam obowiązek to zapłacić czy skoro to wina banku to powinien być to ich
    > problem?? W sumie nie jest to jakaś straszna kwota ale chodzi o zasady - składam
    > reklamację a tu jeszcze dostaję po plerach. co sądzicie?
    > pozdr
    > anndy
    >

    Że skoro powinienś był zapłacić, a przez pomyłkę banku do tej pory nie
    musiałeś, to wypadałoby.
    gdyby się bank nie pomylił to tych 140 CHF nie miałbys już dawno.

    Mentalność Kalego?

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1