  • 1. Data: 2009-09-09 03:25:26
    Temat: złosliwosc czy "bezinteresowny" upórbanków?
    Od: z...@o...pl

    próbowałem w wielu bankach ustawić przypomnienie o spłacie karty np. na 8:00
    rano tego dnia, co przypada platność (przelewy wychodziłyby drugą sesją)

    banki dają do wyboru 5 dni przed (chyba po to by klient zdąrzył zapomnieć) albo
    ew. 2 dni, ale ani poprzedniego dnia ani w ten dzień, co trzeba nie dają

  • 2. Data: 2009-09-09 05:04:42
    Temat: Re: złosliwosc czy "bezinteresowny" upórbanków?
    Od: "J.Kolina" <n...@w...pl>

    > ew. 2 dni, ale ani poprzedniego dnia ani w ten dzień, co trzeba nie dają

    A jest jakaś różńica?

    jk

  • 3. Data: 2009-09-09 06:05:32
    Od: z...@o...pl

    > A jest jakaś różńica?

    o, nasz trol nie napisał tym razem, że
    jedyny bank który nie stwarza takich problemów to VW :)

    nie uzupełniając że e tylko dlatego że
    vw ogóle nie wydaje kart kredytowych :)

  • 4. Data: 2009-09-09 06:12:26
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > albo
    > ew. 2 dni, ale ani poprzedniego dnia ani w ten dzień, co trzeba nie dają

    I słusznie.
    Zostawisz sprawę na ostatnią chwilę, coś się nie uda z przelewem i potem
    płacz, że odsetki naliczyli i kary.

  • 5. Data: 2009-09-09 06:41:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Sep 2009 05:25:26 +0200, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
    napisał(a):

    > próbowałem w wielu bankach ustawić przypomnienie o spłacie karty np. na
    > 8:00 rano tego dnia, co przypada platność (przelewy wychodziłyby drugą
    > sesją)

    Załóż sobie konta na gmail, w kalendarzu dodaj swój nr telefonu i
    będziesz sobie mógł ustawiać smsy z przypomnieniem nawet od 5 rano z
    półgodzinnym interwałem, na pewno nie zapomnisz ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-09-09 06:59:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > albo
    > ew. 2 dni, ale ani poprzedniego dnia ani w ten dzień, co trzeba nie dają

    Chyba wszystkie banki daja mozliwosc zlecenia przelewu z data przyszla.
    MOzna go zlecic 5 dni, jak i 2 dni wczesniej :)

    MK

  • 7. Data: 2009-09-09 07:23:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Sep 2009 08:59:04 +0200, MK napisał(a):

    > Chyba wszystkie banki daja mozliwosc zlecenia przelewu z data przyszla.
    > MOzna go zlecic 5 dni, jak i 2 dni wczesniej :)

    Jak i również zaraz po otrzymania wyciągu z kk ;)

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-09-09 07:51:42
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > Jak i również zaraz po otrzymania wyciągu z kk ;)

    To jest skuteczne rozwiązanie, tylko trzeba pamiętać, aby środki na spłatę w
    dany dzień były na koncie ;]

  • 9. Data: 2009-09-09 07:53:30
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    wiadomościnews:h87l5v$28v$3@inews.gazeta.pl...

    > To jest skuteczne rozwiązanie, tylko trzeba pamiętać, aby środki na spłatę w
    > dany dzień były na koncie ;]

    To ustaw rowniez zlecenie przyszle z konta oszczednosciowego na konto
    z ktorego przelewy ida w swiat.

  • 10. Data: 2009-09-09 08:08:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Sep 2009 09:51:42 +0200, Robert Wicik napisał(a):

    > To jest skuteczne rozwi?zanie, tylko trzeba pamietaae, aby ?rodki na
    > sp?ate w dany dzien by?y na koncie ;]

    Do tego się dobrze Alior nadaje, bo ROR masz nieźle oprocentowany, więc
    kasa może sobie leżeć i czekać na wyjście, tak samo można zrobić z innymi
    cyklicznymi opłatami.

    Xenocide