  • 1. Data: 2009-09-08 18:52:09
    Temat: jaki podmiot obsługujetękartę?
    Od: z...@o...pl

    http://doradca-finansowy.systempartnerski.pl/dinersc
    lub/karta_diners_club.html

    jesli nie bank, to kto?

  • 2. Data: 2009-09-08 20:39:47
    Temat: Re: jaki podmiot obsługujetękartę?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    z...@o...pl wrote:

    > http://doradca-finansowy.systempartnerski.pl/dinersc
    lub/karta_diners_club.html
    > jesli nie bank, to kto?

    Sama organizacja płatnicza Diners Club - a ściślej ich polski oddział
    Diners Club Poland Sp. z o.o.

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2009-09-08 20:42:58
    Od: z...@o...pl

    > Sama organizacja płatnicza Diners Club - a ściślej
    > ich polski oddział Diners Club Poland Sp. z o.o.

    a kto prowadzi rachunek bankowy, na który trzeba spłacać zadłużenie?
    a kto podejmuje decyzję kredytową? itd.
    i czy ta "niezależność" od banków jest rzeczywista czy pozorna

  • 4. Data: 2009-09-08 20:48:20
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    z...@o...pl wrote:

    >>> http://doradca-finansowy.systempartnerski.pl/dinersc
    lub/karta_diners_club.html

    > a kto prowadzi rachunek bankowy, na który trzeba spłacać zadłużenie?

    Pekao

    > a kto podejmuje decyzję kredytową? itd.

    Diners Club

    > i czy ta "niezależność" od banków jest rzeczywista czy pozorna

    Raczej rzeczywista, choć co to ma za znaczenie? W zasadzie
    najistotniejsze chyba jest to, że przy ew. sporach zastosowanie ma nie
    prawo bankowe, a kodeks cywilny, ale czy to akurat jest zaleta, czy wada
    - nie zastanawiałem się. :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2009-09-09 06:25:17
    Od: "robal" <r...@B...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> popełnił(a):

    > Pekao

    Oj, a mi się zdaje, że partnerami Dinersa są PKO BP, BPH i chyba KB.

    --
    Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

  • 6. Data: 2009-09-09 06:39:29
    Od: "mnemotechnik" <c...@N...gazeta.pl>

    robal <r...@B...pl> napisał(a):

    Właścicielem marki Diners Club oraz sieci w USA jest Citibank. Spółki poza
    Ameryką są własnością prywatną, niezależną od Citi.
    Jeśli to wystarcza za "niezależność", to rzeczywiście DC jest pierwszą na
    świecie niezależną od banków organizacją wydającą karty charge.
    PKO, KB i BPH sprzedają te karty na terenie Polski, podobnie jak biuro DC.

  • 7. Data: 2009-09-09 06:54:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "mnemotechnik" <c...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h87ij0$443$1@inews.gazeta.pl...

    > Właścicielem marki Diners Club oraz sieci w USA jest Citibank. Spółki poza
    > Ameryką są własnością prywatną, niezależną od Citi.

    Citi sprzedalo Dinersa poltora roku temu. Teraz Diners nalezy do Discover
    Financial Services.

    MK

  • 8. Data: 2009-09-09 07:02:58
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    robal wrote:

    > Oj, a mi się zdaje, że partnerami Dinersa są PKO BP, BPH i chyba KB.

    Owszem, w tych bankach możesz uzyskać taką kartę, ale wtedy raczej nie
    ma mowy o "niezależności od banku". :-)

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2009-09-09 08:08:47
    Od: "J.Kolina" <n...@w...pl>

    > Citi sprzedalo Dinersa poltora roku temu. Teraz Diners nalezy do Discover

    w polsce chyba obsługuje VW bank

    jk

  • 10. Data: 2009-09-09 18:26:08
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>