  • Data: 2003-07-04 07:57:43
    Temat: "zły" token w Lukasie - czy to normalne?
    Od: "Urko" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lukas ePro
    ok 3-4 tygodni nie wchodzilem na konto
    wczoraj chce wejść i mnie nie wpuszcza, normalnie wpisuje login
    hasło+token i NIC , krzyczy na czerwono ze źle hasło,
    dzwonie do nich i najpierw mi wciskają ze źle hasło wpisuje,
    dopiero gość z helpdesku mi klaruje ze jeśli się nie wchodzi
    przez dłuższy czas to i się dane dezaktualizują i tokeny się rozjeżdżają.
    Po dwóch operacjach wykonanych przez serwisanta mogłem wejść na konto.

    Czy to normalne?

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566