  • 11. Data: 2011-08-15 12:39:30
    Temat: Re: zmiana banku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" j2asqc$263$...@i...gazeta.pl

    > A gdzie te Marmury Meritum? W Gdańsku? Jasne, że przez net, skolko ugodno.

    Ja zakładałem rachunek w białostockim marmurze.
    Wprawdzie nie mają tam kasy -- ale nie bądźmy tacy pazerni. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2011-08-15 12:42:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" j2b3pq$4kp$...@n...news.atman.pl

    > W Mille dla Internetowego nie ma opłaty 50 groszy za
    > przelew na rachunki w innych bankach. Jest za to dla
    > Dobrego Konta.

    IMO -- też nie ma.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2011-08-15 12:50:22
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-15 14:42, Eneuel Leszek Ciszewski wysłał(a) wiadomość:

    > IMO -- też nie ma.

    Zajrzałem tylko do tego PDF-a z TOiP Mille, do którego link podrzucił
    Bogdan B. I tam ta opłata jest za przelew dla Dobrego Konta. Być może
    źle zerknął, nie w tę tabelę, co trzeba.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 14. Data: 2011-08-15 14:14:39
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Leszek, piłeś coś. Po pierwsze keszbeku jest 4%, a kont oszczędnościowych
    > można założyć nieskończoną ilość.

    A pewnie nie pił i sie odwodnil ;)
    poza tym w Meritku trzeba wlac 1,5k m/c i wydac karta 200zl
    a konto oszczednosciowe jest na 4,3 od srodkow >1kzl

    A i nic nie napisal o BGZ gdzie co prawda za karte jest 5zl
    ale rekompensuje to przyznawana premia 1% za pensje
    warunek 3 operacje karta

  • 15. Data: 2011-08-15 14:17:11
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-08-15 14:50, Krystek pisze:

    > Zajrzałem tylko do tego PDF-a z TOiP Mille, do którego link podrzucił
    > Bogdan B. I tam ta opłata jest za przelew dla Dobrego Konta. Być może
    > źle zerknął, nie w tę tabelę, co trzeba.

    Faktycznie, Krystek zerknął w tabelę właściwą, ale pomylił wiersze.
    W tabeli pisze, że Dla Konta Internetowego i Dobrego Konta nie ma
    opłaty 50 gr za: Przelew międzybankowy, przez Millenet / Aplikację
    Mobilną / Millenet Mobilny.

  • 16. Data: 2011-08-15 15:10:49
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-15 16:17, Bogdan B. wysłał(a) wiadomość:

> [...]
    > W tabeli pisze, że Dla Konta Internetowego i Dobrego Konta nie ma
    > opłaty 50 gr za: Przelew międzybankowy, przez Millenet / Aplikację

    Mea culpa -
    <http://img220.imageshack.us/img220/9108/millenniumb
    anktoip2011k.png>
    Swoją drogą, to nie cierpię tabel na 15 stron długości, gdzie opis
    kolumn znajduje się wyłącznie na stronie nr 1 i trzeba co jakiś czas
    przewijać do góry, by się nie pomylić.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 17. Data: 2011-08-15 21:46:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j2b9kf$5os$...@n...onet.pl

    > A pewnie nie pił i sie odwodnil ;)

    Piłem dziś cały dzień!!! Ale nie lałem od około 14 aż do 23:20, bo nie było
    gdzie!!! Dokładniej -- najpierw nie miałem ochoty, później nie było gdzie,
    potem zapomniałem, że warto ;) lać i gdy byłem wieczorem w parku wśród
    pijaków
    (Miastowi zorganizowali popijawę upamiętniającą zwycięską ofensywę
    spod Wieprza nazwaną Cudem nad Wisłą -- nawet muzyka była rodem
    z popijania: odgłosy brzdękającego szkła butelkowego, odgłosy
    otwieranych butelek, odgłosy lania piwa itd... [itd. -- czyli
    moczu? -- tu kible przenośne, tam, niemal tuż obok kibli,
    stanowiska z piwem])
    uzmysłowiłem sobie, że czas na lanie... [mój mocz był cuchnący
    niczym piwo sprzedawane w parku i gęsty jak nigdy!]

    Nie lałem, bo dziś Eliksir nie chodzi? ;) No... Powiedzmy, że
    tak -- do domu daleko, kible przenośne cuchnące jak piwo, w lesie
    zaś zastępy czarnych czatowały na moje jajca -- żadne repelenty
    nie były groźne!!!

    BTW lania... Zaraz północ -- czas na lanie do Zakładu Utylizacji Składek. :)

    > poza tym w Meritku trzeba wlac 1,5k m/c

    Być może -- ja leję tam 3 tałzeny lub 6 tałzenów i zostawiam na lokacie. :)
    Jutro (jeśli nadal będzie 552) poleję kolejne 3 w sierpniu. :) EB straci
    chyba wszystko, co mam u nich. :)

    > i wydac karta 200zl a konto oszczednosciowe jest na 4,3 od srodkow >1kzl

    Aha... A co do/poniżej tych środków? [nie zapytam go o to, co na zewnątrz
    tych środków, bo mi odpowie, że ponad 1 tysiąc znaczy ,,do nieskończoności''
    i wyjdzie na jaw moja wiara w istnienie tego, co zaczyna się po wieczności,
    a wolę uniknąć zdemaskowania się]

    > A i nic nie napisal o BGZ gdzie co prawda za karte jest 5zl
    > ale rekompensuje to przyznawana premia 1% za pensje
    > warunek 3 operacje karta

    Nie mam tam konta. Wysłali mi listem poleconym wypowiedzenie. :)
    BTW -- KB też do mnie napisał. :) Przysłał mi potwierdzenie
    dokonania przelewu -- z oszczędnego na ekstrarozrzutne. Ile
    lałem? Wszystko -- cale 40 groszy! Ale KB wysłał to zwykłym
    listem, nie gończym ;) czy poleconym.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2011-08-15 21:47:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bogdan B." 4e492a6b$0$2496$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > W tabeli pisze, że Dla Konta Internetowego i Dobrego Konta nie ma
    > opłaty 50 gr za: Przelew międzybankowy, przez Millenet / Aplikację

    Z Dobrego chyba można lać poprzez ich bankomat, mając przy sobie
    ich debetówkę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2011-08-15 22:45:04
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:j2c46n$3iq$1@inews.gazeta.pl...

    > Aha... A co do/poniżej tych środków?

    marne 1%

    > Nie mam tam konta. Wysłali mi listem poleconym wypowiedzenie. :)

    Łał ... a motywacja ?

    > BTW -- KB też do mnie napisał. :) Przysłał mi potwierdzenie
    > dokonania przelewu -- z oszczędnego na ekstrarozrzutne. Ile
    > lałem? Wszystko -- cale 40 groszy!

    Przelac 40gr to chyba nie grzech ? :D

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-08-15 23:08:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j2c7hh$uo8$...@n...onet.pl...

    > marne 1%

    Za co?

    > Łał ... a motywacja ?

    No właśnie. Brakowało mi motywacji do używania konta.

    > Przelac 40gr to chyba nie grzech ? :D

    Nie -- szmal ;) ów leżał tam od paru lat.

    A ile kosztowało wysłanie pocztą potwierdzenia dokonania tego
    przelewu? :) Ja im idę na rękę, otwieram tam superkonto i przelewam
    wewnętrznie, aby nie musieli płacić za przelew (i tym samym -- mogli
    zaoszczędzić pieniądze, które będą mogli wydać na sprzątaczki -- okna
    mają brudniejsze od moich, choć mogłoby się wydawać, że ,,takie rzeczy
    tylko w Erze'') a oni tymczasem marnują ten szmal na słanie listów
    niemiłosnych...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'