  • 11. Data: 2010-11-16 17:56:05
    Temat: Re: zmiana regulaminów karcianych w mBanku
    Od: Dzynks <d...@d...de>

    W dniu 2010-11-16 18:47, Tomek z Wawy pisze:
    > A co w nim jest niejasnego skoro do zwolnienia wliczają się transakcje
    > z użyciem karty, a przelew do nich nie należy.

    Czyli przelew przez mTransfer jest dokonany bez użycia karty ? To czym
    on się różni od płatności w necie, która też jest dokonywana bez
    fizycznej obecności karty ?

    --
    Dzynks

  • 12. Data: 2010-11-16 18:35:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Dzynks" <d...@d...de> napisał w wiadomości grup

    > Czyli przelew przez mTransfer jest dokonany bez użycia karty ? To czym on
    > się różni od płatności w necie, która też jest dokonywana bez fizycznej
    > obecności karty ?

    Tym że jest dokonywany bez użycia numeru karty (który dla celów mTransferu w
    ogóle mógłby nie istnieć), a z użyciem numeru rachunku karty.

  • 13. Data: 2010-11-16 18:39:30
    Od: Dzynks <d...@d...de>

    W dniu 2010-11-16 19:35, MarekZ pisze:
    > Tym że jest dokonywany bez użycia numeru karty (który dla celów
    > mTransferu w ogóle mógłby nie istnieć), a z użyciem numeru rachunku karty.

    To są sprawy techniczne. Regulamin tego nie precyzuje.

    --
    Dzynks

  • 14. Data: 2010-11-16 19:53:27
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Ale co z kredytem? Będzie dalej?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 15. Data: 2010-11-16 19:56:19
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 16 Lis, 18:56, Dzynks <d...@d...de> wrote:

    > Czyli przelew przez mTransfer jest dokonany bez użycia karty ? To czym
    > on się różni od płatności w necie, która też jest dokonywana bez
    > fizycznej obecności karty ?

    Podajesz numer karty, datę ważności, CVV i transakcja rozliczana jest
    przed centrum autoryzacyjne. mTransfer z KK to zwykły przelew z
    rachunku karty na inny rachunek bankowy.

  • 16. Data: 2010-11-16 20:14:51
    Od: Dzynks <d...@d...de>

    W dniu 2010-11-16 20:56, Tomek z Wawy pisze:
    > Podajesz numer karty, datę ważności, CVV i transakcja rozliczana jest
    > przed centrum autoryzacyjne. mTransfer z KK to zwykły przelew z
    > rachunku karty na inny rachunek bankowy.

    To są tylko luźne interpretacje. Regulamin czy TOiP nic takiego nie zawiera.

    --
    Dzynks

  • 17. Data: 2010-11-16 21:52:22
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-11-16 18:33, Dzynks pisze:

    > To mnie nie interesuje. Przy niejasnym (a dla mnie jest on jasny, bo
    > mTransfer zalicza się do transakcji zwalniających z opłaty rocznej)
    > regulaminie dysponuję opinią pracownika mBanku, który potwierdza moje
    > przypuszczenia.

    Skoro już tak formalnie podchodzisz to tematu: AFAIR spółkę akcyjną
    reprezentują zwykle dwie osoby (chyba że statut spółki stanowi
    inaczej). Sprawdź sobie w KRS jak to jest dla BRE Banku SA.
    A ten pracownik to przynajmniej ktoś z zarządu był? ;-)

  • 18. Data: 2010-11-16 22:59:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-16 22:52, Bogdan B. pisze:

> [...]
    > inaczej). Sprawdź sobie w KRS jak to jest dla BRE Banku SA.
    > A ten pracownik to przynajmniej ktoś z zarządu był? ;-)

    A od kiedy obiecywac moze tylko prezes zarzadu? Jak pracownik poda
    nieprawdziwa informacje, albo wprowadzi w blad, to czesto rozwiazuje sie
    sprawy na korzysc klienta.

  • 19. Data: 2010-11-18 07:54:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 21:14:51 +0100, Dzynks napisał(a):

    > To są tylko luźne interpretacje. Regulamin czy TOiP nic takiego nie
    > zawiera.

    Jaki "luźne interpretacje"? Poszukaj sobie gdzieś w regulaminie co to
    jest przelew a co to jest transakcja wykonana przy użyciu karty i się
    dowiesz. W TOiP mają Ci to jeszcze raz tłumaczyć?

    --
    xbartx