  • Data: 2011-03-01 17:50:05
    Temat: zmiana regulaminu KK Polbank
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    Podpisując swego czasu umowę KK Polbank dostałem regulamin z
    załącznikami datowane na dzień 10.12.2009. Przypadkiem na stronie
    znalazłem regulamin i załączniki z dnia 10.02.2011.

    Czy ktokolwiek z P.T. Koleżeństwa został poinformowany o jakichś
    zmianach? Bynajmniej mnie nikt nie informował.

    A oto co mówi bank w poczcie elektrycznej:

    Uprzejmie informuję, że bank informuje klientów o zmianach zachodzących
    w regulaminie czy tabeli opłat i prowizji, natomiast nie jesteśmy
    wstanie ustalić dlaczego pan takiej informacji nie uzyskał. bank
    zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian zarowno w regulaminie jaki
    i tabeli oplat, prowizji i oprocentowania produktów bankowych
    posiadanych w swojej ofercie. W tym momencie obowiazuje nowy regulamin
    dostępny na stronie internetowej banku oraz w oddziałach.

    WN