eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizmiany w ergonomii multibankuzmiany w ergonomii multibanku
  • From: "Piotr" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: zmiany w ergonomii multibanku
    Date: Tue, 30 Apr 2002 13:31:11 +0200
    Lines: 15
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: gprs2.plusgsm.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 195.117.184.19
    Message-ID: <3...@n...vogel.pl>
    X-Trace: news.vogel.pl 1020166399 gprs2.plusgsm.pl (30 Apr 2002 13:33:19 +0200)
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 195.117.184.19
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.vogel.pl!nnrp!n
    ot-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:179553
    [ ukryj nagłówki ]

    Jest lepiej, niż było ale ciągle jednym kliknięciem nie można uzyskać
    historii rachunku - wchodzi się na podstronę na której dole (!) jest
    przycisk potwierdzenia chęci uzyskania historii rachunku.

    Po co? Przecież 90 na 100 przypadków uzycia to chęć obejrzenia operacji z
    ostatniego m-ca.

    Programistom z Multibanku polecam testowanie tej operacji przy dostepie
    Dial-Up a nie łączu stałym - dopiero wówczas widoczne jest jak denerwujące
    jest to opóźnienie związane z przejściem przez jeden dodatkowy i nic nie
    wnoszacy ekran
    Pozdrawiam,
    Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1