    From: "Kriiseek" <k...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: zmykam z ING do Multibanku
    Date: Thu, 17 Apr 2003 20:46:45 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@c36-98.icpnet.pl

    Uciekam z ING Standard 2 doMultibank my. Przesadzili z tymi podwyżkami i po
    5 latach wspolpracy juz moich pieniedzy nie zobacza. Wybralem Multi My, nie
    wiem czy dobrze, bo na pytanie pani w Multi kiedy byla ostatnia podwyzka
    oplat za ror, odparla ze jeszcze nie bylo, ze sa takie od poczatku. I tu mi
    kopara opadla, bo znajac banki, Multi poczeka pare miesiecy, zgarnie
    klientow odchodzacych z innych bankow, i sam lupnie podwyzkami. Ogolnie
    niedrogi ror i VE + internet z przelewami za free + ew. KK to wsio czego
    pragne od banku i wszelkie ubezpieczenia mnie nie interesuja.

    A moze macie jakies uprzedzenia do Multi juz teraz? Bo jezeli tak to
    zostanie mi "nieszczesny" Lukas (a propos Lukasa to tez nie przedluzam tam
    KK, wole na przekor zaplacic nawet troche wiecej gdzie indziej, ale tym
    cwaniakom nie dam sie - zrobili wczesniej promocje i mysla teraz ze machna
    ludzie reka i latwo przelkna podwyzke)

    dzieki za wszystkie odpowiedzi (podpowiedzi) odnosnie Multi

    kriiseek