eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniknęło mi kontozniknęło mi konto
  • Data: 2020-04-17 22:45:50
    Temat: zniknęło mi konto
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Konto BNP. Zalogowałem się normalnie dzisiaj wieczorem(rano było ok) i
    powitała mnie informacja "nie posiadasz kont". Za to posiadam nadal
    kartę do konta, którego nie ma. Moge też otworzyć konto. Sprawdziłem -
    nie ma żadnych prac konserwacyjnych, na innej przeglądarce to samo.
    Na szczęscie nie miałem tam prawie nic.
    Pół godziny później konto wróciło na miejsce. Jak mogłem w to zwątpić?
    Nic podobnego, nigdy, w żadnym innym banku, mi sie nie zdarzyło.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1