  • 11. Data: 2004-11-11 21:09:15
    Temat: Re: zniszczenie karty, jak poprawnie?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    v...@p...onet.pl napisał(a):

    > ...nie zansz sie, to sie nie wypowiadaj! i po co taka zlosliwosc?

    Ależ zanm się :)))

    Czas na spacer?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 12. Data: 2004-11-11 21:10:14
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    v...@p...onet.pl wrote:

    > ..czy przediurawiona karta na pasku magnetycznym bedzie juz nieaktywna czy tez
    > calkowite jej przeciecie definytywnie ja uniewaznia?

    to czy byloby mozliwe odczytanie informacji z takiego nosnika zalezy
    od tego w ktorym miejscu bedzie dziura i jakiej bedzie srednicy,
    ale zamiast okreslac bezpieczna srednice i najlepsze miejsce do
    zrobienia dziury to lepiej zniszczyc karte calkiem...

  • 13. Data: 2004-11-11 22:58:52
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    v...@p...onet.pl <v...@p...onet.pl> zapodał(a):

    > Ty chyba juz swoj mozg zakopales?

    Co jest złego w wypowiedzi kolegi?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 14. Data: 2004-11-11 23:06:30
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jak poprawnie należy zniszczyć karte płatniczą? samo przedziurawienie
    paska
    > magnetycznego wystarczy czy należy ja przeciąć na pół?

    Ktoś mi opowiadał, ze widział klienta w banku który przed oddaniem karty -
    wyjął magnes w kształcie podkowy i przejechał nim kilka razy po pasku.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 15. Data: 2004-11-12 07:25:43
    Od: dziegiel <d...@g...pl>

    v...@p...onet.pl wrote:

    > Ty chyba juz swoj mozg zakopales?

    > ...nie zansz sie, to sie nie wypowiadaj! i po co taka zlosliwosc?

    Co za nerwowy gostek...

    --
    dziegiel@work

  • 16. Data: 2004-11-12 07:27:51
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    > Jakiej odpowiedzi oczekiwałeś na swoje oba pytania?

    W kazdym razie grupa zaserwowala wysoki poziom merytoryczny dyskusji na
    prosty temat jak sie niszczy KK.
    A moze ktos przytoczy zapis procedury niszczenia karty ze swojego banku....
    Ale pewno bankowcy nie zajmuja sie taka pierdola ;) bo poco jednemu czy
    drugiemu klientowi udzielac sensownej odpowiedzi jak mozna cos posciemniac.
    Nie chodzi mi oczywiscie tylko o zniszczeniu karty KK ale o wiele innych
    typowych procedur za duzo w bankach robi sie na "czuja"... Nawet KK kazdy
    bedzie niszczyl inaczej.
    A to zle swiadczy o standardach. Ciezko byloby uzuskac jakikolwiej
    certyfikat jakosci uslugi..

    Fajas

  • 17. Data: 2004-11-12 07:54:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-12 08:27, Użytkownik Fajas napisał:
    > A moze ktos przytoczy zapis procedury niszczenia karty ze swojego banku....

    Wątpie czy banki mają taką. Jak oddawałem swoją kartę w BPH, to
    obcinali jej oba rogi.

    > Ale pewno bankowcy nie zajmuja sie taka pierdola ;) bo poco jednemu czy
    > drugiemu klientowi udzielac sensownej odpowiedzi jak mozna cos posciemniac.

    Dlaczego pościemniać? Czy spalenie karty nie powoduje jej zniszczenia?

    > A to zle swiadczy o standardach. Ciezko byloby uzuskac jakikolwiej
    > certyfikat jakosci uslugi..

    Certyfikat niszczenia karty?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 18. Data: 2004-11-12 08:05:04
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-12 08:27, kiedy Fajas napisał(a) co
    następuje:
    > Nawet KK kazdy
    > bedzie niszczyl inaczej.
    > A to zle swiadczy o standardach. Ciezko byloby uzuskac jakikolwiej
    > certyfikat jakosci uslugi..

    Czy aby nie przesadzasz? Po co komu taki standard, skoro istnieje
    niepoliczalna ilość skutecznych sposobów?
    Standardy na wszystko? Przypomina mi to nauczyciela PO (dla młodzieży:
    przysposobienie obronne - najzabawniejszy przedmiot nauczany w szkołach
    PRL-u), o którym opowiadano, że żony się z nim rozwodzą albowiem na
    drzwiach wychodka wywiesił godziny urzędowania.
    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 19. Data: 2004-11-12 08:05:22
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    > Certyfikat niszczenia karty?

    Aby usyskac jakikolwiek certyfikat musisz miec bardzo szczegulowo opisane
    wszystkie procedury, w tym miesci sie rowniez procedura niszczenia
    dokumentow... A takowym jest bez watpienia KK.

    Fajas

  • 20. Data: 2004-11-12 08:06:50
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-12 09:05, kiedy Fajas napisał(a) co
    następuje:

    > Aby usyskac jakikolwiek certyfikat musisz miec bardzo szczegulowo opisane
    > wszystkie procedury, w tym miesci sie rowniez procedura niszczenia
    > dokumentow... A takowym jest bez watpienia KK.

    Jak mawiał kiedyś mój kolega: "Można wyrazić przyśpieszenie w wiorstach
    na zdrowaśkę kwadrat. Tylko po co?"