eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty przez sprzedawce - a koszty duplikatuzniszczenie karty przez sprzedawce - a koszty duplikatu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: dan <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: zniszczenie karty przez sprzedawce - a koszty duplikatu
    Date: Wed, 09 Apr 2003 22:58:07 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 15
    Message-ID: <b721hq$d2m$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-2586.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1049921914 13398 62.87.143.26 (9 Apr 2003 20:58:34
    GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Apr 2003 20:58:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; pl-PL; rv:1.3) Gecko/20030312
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:235569
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    normalny dzien, zakupy, zaplata karta. W domu zorientowalem sie, ze
    karta zostala w czytniku po prostu zniszczona (pasek z podpisem
    doglebnie przerysowany przez srodek podpisu). Praktycznie
    nic nie mozna zrobic (np. podpis z boku) aby korzystac dalej z karty.

    I teraz pytanie, chociaz ja juz nic nie zalatwie w tym sklepie
    bo nie zauwazylem zniszczenia karty od razu - to czy ktos mial
    przyjemnosc odzyskania od sprzedawcy kasy za wykonanie duplikatu
    karty?

    Pozdrawiam
    Dan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1