  • Data: 2007-07-20 23:02:39
    Temat: znowu VWBankDirect
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Malo tu sie jakos slyszy o VW. Szkoda, w sumie jestem zadowolonym
    klientem. Co prawda ich interface na www dziala toporniej niz mbankowy
    (tez multiplatformowe), ale ich infolinia jest o niebo lepsza.

    Ale do rzeczy...
    Mam ci ja konto e-direct. Takie najprostsze. Place 60zl rocznie i reszta
    mnie nie obchodzi. Przelewy za darmo, karta Visa Electron.

    Teraz sie zastawiam nad upgradem do tzw. pakietu srebrnego. No i tu
    pytanie: co ja otrzymam za te 60zl wiecej? Podobno wypukla karte
    debetowa (nie KK) Visa i jakies ubezpieczenie. Czy ktos moze to
    przerabial?

    O upgradzie pomyslalem dopiero teraz jak dowiedzialem sie ze nie
    przewalutowywuja podwojnie przy transakcjach poza strefa Euro i nie
    pobieraja za to oplaty.

    Tylko, ze jakos malo widzialem w UK, Egipcie, Turcji naklejek z napisem
    Visa Electron, wiec ten 'upgrade' dlatego mysle o tej wypuklej karcie.
    Dotad uzywalem KK Visa Classic w innym banku, ktory pobiera 2 % za
    przewalutowywanie x2.

    Pozdr
    TA