eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiznowu mBank i proceduryznowu mBank i procedury
  • Data: 2007-07-14 16:50:16
    Temat: znowu mBank i procedury
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Telefon do mBanku w celu ustanowienia pelnomocnictwa.
    Najpierw zidentyfikowala si w systemie wlascielka rachunku. Nawiasem
    mowiac ta identyfikacja to lipa. Jesli zna sie telekod, to jesli zna sie
    wlasciela rachunku to nastepne pytania to pikus.
    Potem poproszono o dane osoby ktorej miano tego udzielic pelnomocnictwa
    udzielic.
    No i w pewnym momencie mOsoba powiedziala glosem automatu:

    -Niestety, weryfikacja przebiegla negatywnie, prosze skontaktowac sie z
    mBankiem w celu wyjasnienia sprawy.
    -No przeciez sie wlasnie kontaktujemy, o co chodzi?
    -Niestety, tego nie moge powiedziec. Prosze osobe upowazniana o kontakt
    z mBankiem.
    -Ale o co chodzi?
    -Niestety, tego nie moge powiedziec. Prosze osobe upowazniana o kontakt
    z mBankiem.
    itd jakby automat gadal.

    Jak sie domyslili, upowazniony w miedzyczasie wymienil dowod osobisty.
    Wiec mOsobie nie zgadzalo sie w systemie.
    - Czy chodzi o numer dowodu?
    -Niestety, tego nie moge powiedziec. Prosze osobe upowazniana o kontakt
    z mBankiem.
    -Ale co by bylo, gdyby upawazniana osoba nie miala rachunku w mBanku...?
    -Niestety, tego nie moge powiedziec. Prosze osobe upowazniana o kontakt
    z mBankiem.
    -OK, do widzenia.

    Niestety, osoba upowazniana jest poza domem, a z mBanku korzysta
    'internetowo', do swojego telekodu bedzie miala dostep dopiero za 2
    tygodnie, jak wroci do domu.
    Czyli pewnie w sumie kilka tygodni zwloki...

    ech, znowu te kretynskie procedury...

    TA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1