eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizrealizownie przelewuzrealizownie przelewu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!NNRP
    From: "Dariusz Rozpuch" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: zrealizownie przelewu
    Date: Tue, 6 May 2003 22:07:18 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <b994m6$k6u$1@pippin.warman.nask.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial.nask.waw.pl
    X-Trace: pippin.warman.nask.pl 1052251654 20702 195.187.245.135 (6 May 2003 20:07:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 May 2003 20:07:34 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:239831
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Moje pytanie dotyczy realizacji przelewu.

    Co można zrobić w sytuacji kiedy przelew został zrealizowany na źle
    wprowadzony numer rachunku (owy numer okazał się rachunkiem osoby prywatnej)
    a nazwa odbiorcy była wprowadzona poprawnie (przedsiębiorstwo). Czy bank do
    którego były przelewane pieniądze nie powinien tego przelewu zwrócić z
    adnotacją, "Niezgodność odbiorcy". Jeśli tak to czy jest jakaś art. w prawie
    bankowym mówiący o takich sytuacjach.

    Dodam jeszcze że bank do którego zostały przelane pieniądze nie przyznaje
    się do popełnienia błędu.

    Pozdrawiam i dziękuje za pomoc

    DR


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1