  • 1. Data: 2003-08-18 14:08:57
    Temat: zrezygnowalem z PEKAO SA i jestem szczesliwy
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    zrezygnowalem z PEKAO SA i jestem szczesliwy

  • 2. Data: 2003-08-18 14:18:03
    Temat: Re: zrezygnowalem z PEKAO SA i jestem szczesliwy
    Od: "" <s...@W...pl>

    > zrezygnowalem z PEKAO SA i jestem szczesliwy

    głupiemu podobno zawsze jest wesoło... ale nie bierz tego do siebie

  • 3. Data: 2003-08-18 17:27:28
    Od: "Tomek" <k...@p...onet.pl>

    > głupiemu podobno zawsze jest wesoło... ale nie bierz tego do siebie

    a moze to szczescie po tym jak sie diowiedzial o wprowadzeniu oplaty za
    prowadzenie rach biezacego... to taka promocja eurokonta ;)

  • 4. Data: 2003-08-18 18:26:28
    Od: "Rafi" <r...@i...pl.NOSPAM>

    piotr napisał(a) w wiadomości news:15890-1061215750@62.148.86.190:

    :: zrezygnowalem z PEKAO SA i jestem szczesliwy

    Podzielam euforię:

    ...ja też :-D

    --
    Pozdrawiam.
    Rafi

  • 5. Data: 2003-08-18 18:54:09
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    > zrezygnowalem z PEKAO SA i jestem szczesliwy

    to troche jak z samochodem - człowiek się cieszy jak zakłada konto i jak
    likwiduje :-)

    u mnie jak do tej pory tylko mBank wychylił się z tej tradycji i jest
    jedynym kontem przy którym cieszę się cały czas uzywając go

    no ale nie przechwalam ich bo jeszcze się coś pogorszy w ofercie - wiec żeby
    im nie było za słodko :
    kiedy wreszcie pojawi się możliwośc otrzymywania informacji o
    niezrealizowanych przelewach ?????????????

    mało mi telefonu TPSA nie wyłączyła bo coś się pochrzaniło - pieniądze nie
    wpłynęły tak jak miały wpłynąc, przelew do TPSA sie nie zrealizował a ja o
    niczym nie wiedziałem - raz że głupio wyszło, dwa że odsetki mi policzyli
    itd
    czy to naprawdę jest nie do wymyślenia że klientowi raz na jakiś czas może
    się cos pozapominać i bank powinien o takich awaryjnych sytuacjach
    informować

    w dodaktu na emaxie kasa była - to już bym wolał żeby sobie mbank sam tą
    kasę przelał w takiej awaryjnej sytuacji

  • 6. Data: 2003-08-19 06:45:59
    Od: "Tom" <t...@t...pl>

    > zrezygnowalem z PEKAO SA i jestem szczesliwy

    ja tez!
    mam w koncu system online i nie musze czekac do 22 zeby moc korzystac ze
    swoich pieniedzy :)
    damn you, pekao!

    ps. konto zamknalem w czerwcu, oczywiscie przyslali mi tydzien temu do tego
    nieistniejacego konta nowego mastercarda, karte kodow, piny i co tam jeszcze
    trzeba do ichniego nowego patentu telepekao24...

    Tom

  • 7. Data: 2003-08-19 15:49:51
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Tom wrote:

> [...]
    > nieistniejacego konta nowego mastercarda, karte kodow, piny i co tam jeszcze
    > trzeba do ichniego nowego patentu telepekao24...

    ... w którym przelewy przychodzące są już księgowane "na bieżąco". Nie
    wiem jeszcze, o jakich godzinach.

    Również on-line są bankomaty. Sprawdzone.

    Tylko serwis internetowy jeszcze mało funkcjonalny...

    Marek