eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizwrot kasy po nieudanym zakupie w sklepie wirtualnym - jak dlugo czekac?zwrot kasy po nieudanym zakupie w sklepie wirtualnym - jak dlugo czekac?
  • Data: 2002-11-18 23:15:33
    Temat: zwrot kasy po nieudanym zakupie w sklepie wirtualnym - jak dlugo czekac?
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    niedawno próbowałem zarejestrować domenę w serwisie
    www.namebargain.com. 16 listopada z mojej karty Inteligo została
    ściągnięta należność w wysokości $8.88, niestety dzień później okazało
    się, że rejestracja domeny nie może dojść do skutku. firma napisała
    mi, że w związku z zaistniałą sytuacją, kasa zostanie mi zwrócona na
    kartę. na pytanie jak długo mam na to czekać, odpowiedziano, że jest
    to zależne od firmy obsługującej moja kartę.

    zatem mam pytanie do grupowiczow, czy ktoś już taki temat "przerabiał"
    i ile w praktyce trwa zwrot pieniędzy na kartę Inteligo? czy jest to
    kwestia kilku(-nastu?) dni czy raczej miesiąc lub więcej?

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1