  • 1. Data: 2011-06-13 16:19:08
    Temat: BGZ wie co robi :-)
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Nalazłem w nieodebranych połączenie z numeru BOK BGŻ. Oddzwoniłem,
    powiedziałem w czym rzecz i... po chwili konsultantka już wiedziała w
    jakiej sprawie do mnie dzwoniono. Oczywiście chodziło o jakąś super
    hiper ofertę medyczną specjalnie dla mnie, ale nie w tym rzecz...

    Rzecz natomiast w tym, iż nie dość, że dzwoniono z identyfikacją
    "prawdziwego" numeru teleserwisu (co już samo w sobie jest rzadkością i
    jak dotąd zdarzało mi się tylko w Citi), to jeszcze po oddzwonieniu
    operator naprawdę wiedział o co chodziło (co akurat w owym Citi mi się
    nie zdarzało...). Ciekawe, nie? :-)

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2011-06-13 17:15:43
    Temat: Re: BGZ wie co robi :-)
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-06-13 18:19, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
> [...]
    > jak dotąd zdarzało mi się tylko w Citi), to jeszcze po oddzwonieniu
    > operator naprawdę wiedział o co chodziło (co akurat w owym Citi mi się

    Też tak miałem tylko, że oferowano mi kredyt odnawialny bez opłaty za
    przyznanie. Oprocentowanie 15%. Nie skorzystałem.

  • 3. Data: 2011-06-13 21:10:16
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Simple Man" <c...@l...de> napisał w wiadomości

    > Też tak miałem tylko, że oferowano mi kredyt odnawialny bez opłaty za
    > przyznanie. Oprocentowanie 15%. Nie skorzystałem.

    Zamknalem dzis konto w Getinie i otworzylem w BGZ konto z podwyzka.
    Niestety w regulaminie jest klauzula ze aby otrzymac 1% bonus
    jednym z warunkow jest wyrazenie zgody na marudzenie w celach marketingowych
    wiec pewnie i mnie beda niebawem nekac ;)

  • 4. Data: 2011-06-13 21:34:14
    Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk>

    Waldek wrote:

> [...]
    > jednym z warunkow jest wyrazenie zgody na marudzenie w celach
    > marketingowych
    > wiec pewnie i mnie beda niebawem nekac ;)

    Moze da sie dodac ich numer do black listy w telefonie.

  • 5. Data: 2011-06-14 06:06:12
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "RPC5JHG" <g...@y...co.uk> napisał w wiadomości

    > Moze da sie dodac ich numer do black listy w telefonie.

    Jesli dzwonia z clipem to sie da, jesli bez to trzeba by zablokowac wszystkie
    noname
    ale znam tez takich co wlaczyli usluge "zbieraj minuty" i chetnie dyskutuja
    choc final tej dyskusji i tak jest jalowy dla marketera ;)

  • 6. Data: 2011-06-14 08:24:11
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    RPC5JHG pisze:

    > Moze da sie dodac ich numer do black listy w telefonie.

    No skoro dzwonią z numeru BOK, to niby da się zablokować, ale z drugiej
    strony lepiej jednak tego nie robić, bo to jest w końcu... numer BOK. A
    oni mogą czasem dzwonić w jakiejś ważnej sprawie... :-)

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2011-06-14 09:40:20
    Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk>

    Waldek wrote:

> [...]
    > ale znam tez takich co wlaczyli usluge "zbieraj minuty" i chetnie dyskutuja
    > choc final tej dyskusji i tak jest jalowy dla marketera ;)

    Myslalem ze zbieranie minut dotyczy tylko sieci komorkowych ale pomysl
    dobry :)