  • 1. Data: 2011-06-13 17:25:13
    Temat: Citi ZTM w praktyce
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Skusiłem się na debetówkę i kredytówkę Citi ZTM. W kwietniu kończył mi się
    bilet, więc postanowiłem skorzystać z promocji i nowy bilet zapisać za
    debetówce Citi ZTM oraz spełnić pozostałe warunki do uzyskania 20% zwrotu
    (10% za kartę debetową i 10% za kredytową). Oczywiście kasa nie miała się
    pojawić natychmiast tylko do końca następnego miesiąca. No dobra, czekałem
    cierpliwie. Nadszedł czerwiec i nic, żadnego zwrotu. Przeszedłem się więc do
    oddziału bo był niedaleko. Tam potwierdzono, że spełniłem wszystkie wymogi i
    zaproponowano złożenie reklamacji. Złożyłem. Po paru dniach pojawił się
    zwrot na koncie, ale na karcie kredytowej nie. A więc pogawędka przez
    CitiPhone. Tam panienka przekonuje mnie, że wcale nie mam karty Citi ZTM
    tylko jakąś inną (nie pamiętam nazwy). Zaczęła mi nawet czytać numer tej
    karty. Pytam, co w takim razie robi logo ZTM na mojej karcie i mówię, że
    przecież podałem przed chwilą numer mojej karty podczas uwierzytelniania i
    był inny niż ona mi czyta. Więc gdzieś poszła (w ogóle co chwila gdzieś
    znikała i prosiła o cierpliwość, ogólnie cała rozmawa trwała bardzo długo).
    Wraca i gada, że nie było zwrotu bo nie zapisałem biletu na kredytówce.
    Pytam się ją po co by mi były dwa bilety i przypominam, że w ulotce nie było
    nic o dwóch biletach a w oddziale potwierdzili, że spełniłem wszystkie
    wymogi. W tej sytuacji w końcu się poddała i przyjęła reklamację, czekam
    teraz na rozpatrzenie.

    Jeszcze jedna ciekawostka: podczas składania pierwszej reklamacji pytali,
    czy chcę odpowiedź mailem czy telefonicznie. Wybrałem maila. Nie przyszedł,
    przyszło za to papierową pocztą. Okazało się, że to wcale nie było pytanie o
    to jaką drogą chciałbym dostać odpowiedź tylko jaką drogę akceptuję a oni i
    tak sobie sami wybiorą jaką chcą.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 2. Data: 2011-06-14 09:45:36
    Temat: Re: Citi ZTM w praktyce
    Od: "abe lincoln" <a...@g...pl>

    Ja mam tak, że bilet jest zakodowany na debetowej karcie - a płaciłem
    kredytówką Citi, niebędącą kartą miejską. I zwrot dostaję w dwóch kolejnych
    miesiącach. Czyli kupiłem bilet i w dwóch kolejnych miesiącach dostałem po 19,6
    zł.