  • 11. Data: 2009-07-06 18:18:08
    Temat: Re: Alior zablokowal mi KK
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:d72a8af2-9f8a-4114-b665-56e609d35ecb@x3g2000yqa
    .googlegroups.com...

    O! A nie mozna po prostu zadzwonic PRZED wyjazdem i powiedziec w jakch
    krajach i w jakim terminie sie bedzie i miec sprawe z glowy a
    jednoczesnie nie wylaczac tego monitorowania w 100%?

    Czy to by bylo za latwe i "zbyt amerykanskie"? ;D

    AFAIK w Citi mozna.

    MK

  • 12. Data: 2009-07-06 18:30:25
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bradley.st <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > jednoczesnie nie wylaczac tego monitorowania w 100%?
    >
    > Czy to by bylo za latwe i "zbyt amerykanskie"? ;D
    W polskim Citi to nie działa, "konsultant" na infolinii powiedział, że on nie
    może tego wprowadzić "z góry" tylko ewentualnie wyłączyć zabezpieczenia.

  • 13. Data: 2009-07-06 18:36:01
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 6 Lip, 14:30, "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > W polskim Citi to nie działa, "konsultant" na infolinii powiedział, że on nie
    > może tego wprowadzić "z góry" tylko ewentualnie wyłączyć zabezpieczenia.

    Dopuszczamy mozliwosc ze inny "konsultant" bedzie mial inne zdanie na
    ten temat? :D

  • 14. Data: 2009-07-06 21:56:38
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    Tez mialem taka sytuacje w aliorze (opisywalem pare tygodni temu) i tez
    swiecilem oczami. Oczywiscie zero informacji od Aliora, a mogliby chociaz
    glupiego smsa wyslac.

    Nie robiles przypadkiem jakis transakcji internetowych? Zauwazylem, ze alior
    jest bardzo na nie "wrazliwy".

    Swoja droga moge zrozumiec, ze bank blokuje karte, ale nie moge, ze nie
    wysyla chocby glupiego smsa. Jak zrezygnuje z karty to bedzie jeden z
    glownych powodow. Dla mnie to byl cios ponizej pasa. ;)

  • 15. Data: 2009-07-07 06:03:02
    Od: pI <p...@p...onet.pl>

    Mon, 06 Jul 2009 17:01:17 +0200, na pl.biznes.banki, Mithos napisał(a):

    > Do mnie Citi dzwonił raz : gdy kupowałem laptopa. Później nawet przy
    > płatnościach 2,5 razy większych nie dzwonili.

    Do mnie zadzwonili przy płatności 5 zł w sieci (doładowanie). Wieczór
    był, chyba im się nudziło ;)

    --
    pI

  • 16. Data: 2009-07-07 08:37:09
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    eg <e...@w...pl> wrote:

    > Nie robiles przypadkiem jakis transakcji internetowych? Zauwazylem, ze alior

    Właśnie nie, ostatnie dwa tygodnie to same transakcje sklepów stacjonarnych.

    a.