  • 11. Data: 2009-07-06 17:50:42
    Temat: Re: Citi(Sziti)bank - jakość obsługi - szok
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Właśnie byłem w Citi celem spersonalizowania swojej KK. Obsługa zero
    > zainteresowania.

    W sumie w placówce Citi byłem chyba ze dwa razy - donosząc zdjęcie
    i zlecając spłatę poleceniem zapłaty - odniosłem identyczne wrażenie
    jak Ty, zupełnie brak zainteresowania i brak procedur czy systemu
    komputerowego. Przyjeli wniosek na kartce A4 i mieli go wysłać.
    Wrocław ul. Teatralna.

    a.

  • 12. Data: 2009-07-06 17:58:00
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    witek wrote:

    > Jaka płaca taka praca.
    > Przecież w tych wszystkich oddzialikach rekrutują podobnie jak w
    > McDonaldzie, wiec co sie dziwisz, ze im sie nie chce.
    >
    > To w zasadzie wynajęta powierzchnia i ludzie z łapanki a nie oddział
    > banku.

    no ale czy redukcja kosztow poprzez zepchniecie obslugi na franczyzne,
    ktorej sie nie chce i robi tym samym zly PR marce, to jest to co banki
    chca osiagnac?

  • 13. Data: 2009-07-06 18:02:10
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Wemif wrote:

> [...]
    > jak Ty, zupełnie brak zainteresowania i brak procedur czy systemu
    > komputerowego. Przyjeli wniosek na kartce A4 i mieli go wysłać.

    jak wyrabialem KK, to po wyklikaniu wniosku przez internet, agent sam
    do mnie do domu przyjechal z papierkami i sam zdjecie przykleil.

    > Wrocław ul. Teatralna.

    krakow.

  • 14. Data: 2009-07-06 18:23:29
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Paweł pisze:
    > jak wyrabialem KK, to po wyklikaniu wniosku przez internet, agent sam
    > do mnie do domu przyjechal z papierkami i sam zdjecie przykleil.

    Jak i u mnie, ale juz na przykład od 4 miesiecy nie potrafia sprawic by
    punkty powitalne BP wpłyneły na konto BP partnerclub.

  • 15. Data: 2009-07-06 19:31:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 06 Jul 2009 17:50:42 +0000, Wemif napisał(a):

> [...]
    > zlecając spłatę poleceniem zapłaty - odniosłem identyczne wrażenie jak
    > Ty, zupełnie brak zainteresowania i brak procedur czy systemu

    Bo w Citi *wszystko* załatwia się na telefonie, o czym niektórzy ciągle
    zapominają. Oddziały są do handlowania i tyle.

    > Przyjeli wniosek na kartce A4 i mieli go wysłać. Wrocław
    > ul. Teatralna.

    Też tam bywałem ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 16. Data: 2009-07-06 20:04:49
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak Ty, zupełnie brak zainteresowania i brak procedur czy systemu
    > komputerowego. Przyjeli wniosek na kartce A4 i mieli go wysłać.

    poznań, św. marcin, przed +/- rokiem:

    kolejka, jeden facet obsługuje za ladą wysoką, żeby mu nikt nie sypnął
    chyba.
    do kolejki co jakiś czas podchodzi inny facet z obsługi i obcesowo
    wykrzykuje: "co Pan/Pani chciał/chciała?"
    wyjątkowo zniechęcające, dodatkowo ten 'krzykacz' nic nie załatwia, bo po
    opisaniu problemu przez petenta każdemu powtarza "musi Pan/Pani czekać do
    kasy/okienka". sytuacja powtarza się z każdym klientem, odgrzewana jest co
    kilka/kilkanaście minut.